A szakember korábban a Peugeot, Nissan, Raiffeisen marketingjén dolgozott hazai és regionális szinten, valamint a Publicisnél, ügynökségi oldalon is sikerrel működött. A Corinthiában 2013-tól töltötte be ezt a posztot és meghatározó szerepe volt a szálloda kommunikációjának megreformálásában. Olyan eredmények megszületésénél bábáskodott, mint az Év szállodája, vagy a Tourism Social Media Award (#TSMA) címek elnyerése, a Royal 120 éves évfordulójának nemzetközi kommunikációja, de nevéhez fűződik az is, hogy a nagyvilágban a Grand Budapest Hotel filmről sokaknak a mai napig a Corinthia jut eszébe.
Ezt írja a szakmának, búcsúképpen: "Lassan öt éve, hogy belecsöppentem a szállodák csodálatos, vibráló, élményekkel teli és soha el nem engedő világába. Értékes barátságokkal, felejthetetlen élményekkel, színes tapasztalatokkal gazdagodtam. Hogy mindezt a jó öreg Royal égisze alatt tehettem meg, azért külön hálás vagyok a sorsnak. Eljött azonban az ideje, hogy tovább lépjek. Március 19-ig vagyok még a szállodában, utána továbblépek."
Gábor nem titkolja azt sem, hogy merre tart.
„Régóta érlelődő gondolat öltött formát, amikor a közelmúltban, régi barátommal, Földházi Emesével megalakítottunk egy marketing ügynökséget.”
Földházi Emese az elmúlt, közel húsz évben neves nemzetközi reklámügynökségek budapesti irodáinál tevékenykedett. A Scholz & Friends hazai ügyfelei és new business fejlesztése tartozott hozzá, majd a deepblue networks nemzetközi ügyfeleinek glogális kampányait és brand aktivációját menedzselte itthonról. Legutóbb a Saatchi & Saatchi-nál a Procter & Gamble, Ariel márkája európai régiójának online kommunikációját vezette.
Döry Gábor további elérhetőségei:
[email protected]
+3630 555 8855
www.avocado.agency
Forrás: Vendég