Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Egy szálloda első évében nem csupán a vendégéjszakák száma az, ami izgalmas: a kulisszák mögött számos figyelemre méltó adat rejlik. Milyen és mennyi alapanyag szükséges a vendégek kiszolgálásához? Hány liter kávét isznak el a látogatók? És milyen távolságból érkeznek az utazók? A TRIBE Budapest Stadium, amely nemrégiben ünnepelte első születésnapját - figyelemre méltó számadatokat produkált.

A TRIBE Budapest Stadium a nyitás óta számos emlékezetes pillanatnak adott otthont. A Groupama Aréna és az MVM Dome közelsége miatt a hazai vendégek aránya kiemelkedően magas volt, de érkeztek látogatók a messzi Új-Zélandról és Ausztráliából is. A legidősebb vendég egy 94 éves hölgy volt, a leghűségesebb vendég pedig 14 éjszakát töltött egyhuzamban a hotelben.


Fotó: Tribe Budapest Stadium

Az étterem és a bár sikerei is magukért beszélnek: az étterem első évében több mint 2000 adag gulyáslevest és közel 3000 TRIBE Burgert szolgáltak fel, a reggelik során pedig 5000 liter kávé és 150 000 tojás fogyott el – ez annyi tojás, hogy ha egymás mellé raknánk őket, a Groupama Arénától elérnének a Lánchídig. A konyha összesen 13 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt dolgozott fel, ami elképesztő mennyiség: egy négyfős háztartás esetében ez nagyjából 20 évre elegendő!

Rugalmasság és jó csapat

Vetlényi Dániel, a szálloda igazgatója:

„Egy hotel működésében folyamatosan változó környezetben kell helytállni. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy egyedi élményt nyújtsunk, legyen szó egy pihentető alvásról, egy izgalmas koncert előtti vacsoráról vagy egy sikeres üzleti találkozóról.”

Egy szálloda sikerét nemcsak a foglalások száma vagy a vendégek visszajelzései mutatják, hanem az a különleges atmoszféra is, amelyet az ott dolgozó csapat teremt.

Vetlényi Daniel
Vetlényi Daniel
Fotó: Tribe Budapest Stadium

A szálloda igazgatója így fogalmazott:

„A vendéglátás világában nem elég egy jó koncepció – az számít, hogy azt hogyan tudjuk a mindennapokban megvalósítani. A siker egyik legfőbb összetevője az alkalmazkodóképesség, a másik pedig egy elkötelezett, profi csapat, amely mindig a vendégek igényeit helyezi előtérbe.”

Autó a lobbyban, futókör a tetőn

A TRIBE Budapest Stadium folyamatosan figyeli a piac trendjeit és azonnal reagál a változásokra. A Covid jelentősen átalakította a szállodaipart is, ennek egyik jelensége, hogy az ultra-last minute foglalások aránya ugrásszerűen megnőtt: kiemelt időszakokban akár a szobák 10 százalékát az érkezés napján foglalják le a vendégek. 


Fotó: Tribe Budapest Stadium

A hotel egyik legújabb fejlesztése pedig egyedülálló sportolási lehetőséget kínál vendégeinek: nemrégiben a szálloda tetején egy exkluzív futókört adtak át. Ez a különleges szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vendégek a város fölött, panorámás környezetben tarthassák formában magukat, anélkül, hogy el kellene hagyniuk a szállodát.

 


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.
Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels

Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels 

Magyarország piacvezető független szállodaüzemeltetője öt szakembert léptetett elő értékesítési csapatában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.