Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Egy szálloda első évében nem csupán a vendégéjszakák száma az, ami izgalmas: a kulisszák mögött számos figyelemre méltó adat rejlik. Milyen és mennyi alapanyag szükséges a vendégek kiszolgálásához? Hány liter kávét isznak el a látogatók? És milyen távolságból érkeznek az utazók? A TRIBE Budapest Stadium, amely nemrégiben ünnepelte első születésnapját - figyelemre méltó számadatokat produkált.

A TRIBE Budapest Stadium a nyitás óta számos emlékezetes pillanatnak adott otthont. A Groupama Aréna és az MVM Dome közelsége miatt a hazai vendégek aránya kiemelkedően magas volt, de érkeztek látogatók a messzi Új-Zélandról és Ausztráliából is. A legidősebb vendég egy 94 éves hölgy volt, a leghűségesebb vendég pedig 14 éjszakát töltött egyhuzamban a hotelben.


Fotó: Tribe Budapest Stadium

Az étterem és a bár sikerei is magukért beszélnek: az étterem első évében több mint 2000 adag gulyáslevest és közel 3000 TRIBE Burgert szolgáltak fel, a reggelik során pedig 5000 liter kávé és 150 000 tojás fogyott el – ez annyi tojás, hogy ha egymás mellé raknánk őket, a Groupama Arénától elérnének a Lánchídig. A konyha összesen 13 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt dolgozott fel, ami elképesztő mennyiség: egy négyfős háztartás esetében ez nagyjából 20 évre elegendő!

Rugalmasság és jó csapat

Vetlényi Dániel, a szálloda igazgatója:

„Egy hotel működésében folyamatosan változó környezetben kell helytállni. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy egyedi élményt nyújtsunk, legyen szó egy pihentető alvásról, egy izgalmas koncert előtti vacsoráról vagy egy sikeres üzleti találkozóról.”

Egy szálloda sikerét nemcsak a foglalások száma vagy a vendégek visszajelzései mutatják, hanem az a különleges atmoszféra is, amelyet az ott dolgozó csapat teremt.

Vetlényi Daniel
Vetlényi Daniel
Fotó: Tribe Budapest Stadium

A szálloda igazgatója így fogalmazott:

„A vendéglátás világában nem elég egy jó koncepció – az számít, hogy azt hogyan tudjuk a mindennapokban megvalósítani. A siker egyik legfőbb összetevője az alkalmazkodóképesség, a másik pedig egy elkötelezett, profi csapat, amely mindig a vendégek igényeit helyezi előtérbe.”

Autó a lobbyban, futókör a tetőn

A TRIBE Budapest Stadium folyamatosan figyeli a piac trendjeit és azonnal reagál a változásokra. A Covid jelentősen átalakította a szállodaipart is, ennek egyik jelensége, hogy az ultra-last minute foglalások aránya ugrásszerűen megnőtt: kiemelt időszakokban akár a szobák 10 százalékát az érkezés napján foglalják le a vendégek. 


Fotó: Tribe Budapest Stadium

A hotel egyik legújabb fejlesztése pedig egyedülálló sportolási lehetőséget kínál vendégeinek: nemrégiben a szálloda tetején egy exkluzív futókört adtak át. Ez a különleges szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vendégek a város fölött, panorámás környezetben tarthassák formában magukat, anélkül, hogy el kellene hagyniuk a szállodát.

 


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.