Komplex megoldáscsomagokat kínálnak majd a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is.
Túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra– mondta Bodrogai Ferenc a magyar tulajdonban lévő beszállítói csoport tulajdonos-ügyvezetője a társaság nemzetközi üzletember-találkozóján, Kecskeméten.
A nemzetközi üzletembertalálkozón résztvevő magyar és külföldi társaságok (köztük olyan világcégek, mint a Sutter, a Duni, a Miele és a Carrara) képviselői komoly üzleti lehetőséget látnak az Assist-Trend által megvalósítandó új modellben, ami igazodik a professzionális higiéniában tapasztalható tendenciákhoz, és egyben elébe is megy a piaci igényeknek. Egyetértettek abban, hogy egymást erősítve jobban ki tudják aknázni a turisztikai piac Magyarországon és a régióban egyaránt megmutatkozó növekedését, és segíteni tudnak a HoReCa-szektor szereplőinek, hogy teljeskörű háttérszolgáltatásaik igénybevételével az üzletfejlesztésre tudjanak koncentrálni.
Forrás: Élelmiszer Online