A 2018-as év szép sikereket hozott, és reményeink szerint a 2019-es esztendő is legalább ilyen jó lesz. Nagyon sokat tettünk azért, hogy rekordévet zárjunk. A befektetett munka a vendég-visszajelzésekben is megmutatkozik. Örülünk, hogy a Booking.com oldalán a háromcsillagos Sissi szárnyunkban a vendégelégedettségi mutató 8,1-ről 8,3-ra, a négycsillagos Corvin szárnyunkban 8,3-ról 8,6-ra nőtt és mindkét brandünk esetében a tisztaságot és a reggelit átlagosan 9 pontra értékelték a vendégek. Hasonló javulás tapasztalható a Tripadvisoron, a Google-on és az Expedián közzétett értékelésekben is. - A legtöbb értékelésben belvárosiként jellemezték az elhelyezkedésünket, és a nagy foglalási portáloknak köszönhetően egyre több foglalás érkezik azoktól, akik belvárosi három, vagy négycsillagos szállodát keresnek – mondta az igazgatónő.
A szállodát lokációja miatt szeretik a vendégek, és a látványosságok közül a Magyar Nemzeti Múzeum, a Magyar Természettudományi Múzeum, a Nemzeti Színház, és a MÜPA sincs messze. A parkolással sincs gond, ami pedig általában kardinális kérdés a belvárosban.
A Corvin Hotel Budapest két különböző kategóriájú, 3 és 4 csillagos szárnnyal rendelkezik. A Corvinnal szemben lévő épületben még további, igényesen felújított apartman tartozik a szállodához. Összesen 86 légkondicionált szobával és 5 saját konyhával rendelkező apartmannal várják a vendégeket. A szálloda az ITH cégcsoport tagja. A cégcsoporthoz tartozik még a Hotel Bakony, és egy osztrák vendégház, a Mönichkirchenben található Villa Luef.
Forrás: Turizmus Online