Friss arculat és izgalmas menük az egyik belvárosi szállodai bárban

Tizenegy év elteltével új arculatot kap Budapest egyik legismertebb szállodai bárja, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest földszintjén található Blue Fox The Bar. A teljes koncepcióban és minden apró részletben megtapasztalhatjuk a változást a logótól kezdve az enteriőrön át a menü választékáig.

Az Erzsébet tér látványát az óriáskerék határozza meg, amely a Blue Fox The Box teraszán ülve és a bár asztalai mellől is lenyűgöző. Ez a „panoráma” jelenik meg a bár új logójában, jelezve az egyedi lokációt a magyar főváros szívében. A kerék, mint szimbólum, azonban többet is takar, olyan körforgást, vagyis életciklust, amely a bár kínálatát is meghatározza.

A menülap az ételekkel kezdődik, majd a pezsgők, borok, párlatok következnek, a koktélokat pedig önálló, kilenc tételből álló signature menü tartalmazza.

Az élet és a természet körforgására épülő koktéllap három eleme a mag stádiumát mutatja meg, másik három a virágot, az utolsó hármasban pedig a termés jelenik meg valamilyen gyümölcs vagy zöldség formájában.

„A ’life cycle’ koktélok mellett megtaláljuk kedves ismerőseinket is, vagyis közkedvelt ízeket, alapanyagokat, ezek adják a klasszikus koktélok DNS-ét, melyeket Blue Fox-stílusban alkot újra a csapat a Basil Smashtól kezdve a Martiniken át az Old Fashioned-ig. A spirit-szekció is kibővült, különösen hangsúlyos az agave alapú tequila és mezcal kínálat, a közeljövő új nagy trendje a bárkultúrában. A párlatok mellett egy-egy híres koktél története is szerepel, inspirálva a vendéget arra, hogy kóstolja meg például Hemingway kedvencét, a Daiquirit bármelyik rumból.”- mondja Molnár Balázs, Creative Beverage Director.

A Blue Fox bárkonyhájában olyan fogások készülnek, melyek egy lazább vacsorának is beillenek.


Fotó: Blue Fox The Bar

Ugyanakkor egyszerűbb, komfortosabb ízek kerülnek a tányérra a burgerektől kezdve a taco-n át a steakig, melyeket a világ bármely pontján szívesen fogyaszt a vendég, ha beül egy hotelbárba.

A Blue Fox The Bar célja, hogy az izgalmas budapesti bárvilágban olyan találkozóhelyet biztosítson a hazai vendégeknek is, amely adottságai miatt komplexebb élményt nyújt, mint a klasszikus koktélbárok többsége. Terasza és különleges hangulata miatt a Blue Fox ideális hely a társasági élethez. Péntek és szombat esténként zenei programok is várják a közönséget, változatos DJ-szettek vokálos vagy hangszeres kísérettel a miniszínpadon, illetve a keverőpult mögött.

 


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.