Az Everguest Intelligence a turizmus forradalmát hirdeti, egy új korszak beköszöntét. Egy olyan korszakét, amelyben a szállodavezetők a mesterséges intelligencia segítségével tudják fejleszteni szálláshelyük szolgáltatásait és kiaknázni előnyeit.
Az Everguest webalkalmazása jelentősen támogatja a döntéshozatali folyamatokat és hihetetlen időmegtakarítást jelent a napi folyamatokban.
Borsos Éva, a Corvin Hotel Budapest szállodavezetője így számolt be az első tapasztalatairól:
“Az Everguest Intelligence eddig minden várakozásunkat felülmúlta. Már az első hónap után számottevő időmegtakarítást könyvelhettünk el, miközben a kollégák is örültek az egyszerűen és könnyen használható segítségnek. A rendszer bevezetése sem okozott különösebb gondot, a felület nagyon kényelmesen használható, felhasználóbarát, de ha bárhol elakadunk, akkor az Everguest-esek azonnal segítenek, már a felületen belül.”
Sívó Roland, az Aquaworld General Manager-e a mesterséges intelligencia elemzéseit és a kincset érő statisztikákat emelte ki:
“Az Everguest Intelligence által nyújtott statisztikák nagyon értékesek a számunkra, már most tisztán látjuk, miben kell javulnunk, és hogyan tehetjük a vendégeink élményét még felejthetetlenebbé. Egyre jobban építjük be stratégiai döntéseinkbe a rendszerből kinyert adatokat, és fedezzük fel, hogy mennyire sok területen tudjuk ezeket felhasználni. A mesterséges intelligencia elemzései pedig megkönnyítik ezeknek az adatoknak az értékelését.”
Az Everguest Intelligence-re irányuló figyelem és az óriási érdeklődés miatt a turisztikai tanácsadó cég továbbra is várólistát alkalmaz, amire érdemes minél hamarabb feliratkozni, hiszen a feliratkozás sorrendjében történik a kapcsolatfelvétel.
Amennyiben szeretnéd Te is kihasználni a mesterséges intelligencia által nyújtott előnyöket szálláshelyed mindennapjaiban, akkor iratkozz fel a várólistára itt >>
Ne maradj le róla, már több mint 160 szálláshely csatlakozott!
(x)