Hatékonyság maximalizálás a mesterséges intelligenciával

A 2024. február 1-jei Turizmus Gálán mutatta be legújabb digitális termékét a szakmai közönségnek az Everguest. A mesterséges intelligencián alapuló webes alkalmazás - az Everguest Intelligence - azóta felforgatta a turizmus mindennapjait. Már több mint 160 szálloda iratkozott fel a várólistára, sokan pedig már jelenleg is élvezik a szoftver által nyújtott előnyöket.

Az Everguest Intelligence a turizmus forradalmát hirdeti, egy új korszak beköszöntét. Egy olyan korszakét, amelyben a szállodavezetők a mesterséges intelligencia segítségével tudják fejleszteni szálláshelyük szolgáltatásait és kiaknázni előnyeit.

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

Az Everguest webalkalmazása jelentősen támogatja a döntéshozatali folyamatokat és hihetetlen időmegtakarítást jelent a napi folyamatokban.

Borsos Éva, a Corvin Hotel Budapest szállodavezetője így számolt be az első tapasztalatairól:

Borsos Éva
Borsos Éva

“Az Everguest Intelligence eddig minden várakozásunkat felülmúlta. Már az első hónap után számottevő időmegtakarítást könyvelhettünk el, miközben a kollégák is örültek az egyszerűen és könnyen használható segítségnek. A rendszer bevezetése sem okozott különösebb gondot, a felület nagyon kényelmesen használható, felhasználóbarát, de ha bárhol elakadunk, akkor az Everguest-esek azonnal segítenek, már a felületen belül.”

 

Sívó Roland, az Aquaworld General Manager-e a mesterséges intelligencia elemzéseit és a kincset érő statisztikákat emelte ki:

Sívó Roland
Sívó Roland

“Az Everguest Intelligence által nyújtott statisztikák nagyon értékesek a számunkra, már most tisztán látjuk, miben kell javulnunk, és hogyan tehetjük a vendégeink élményét még felejthetetlenebbé. Egyre jobban építjük be stratégiai döntéseinkbe a rendszerből kinyert adatokat, és fedezzük fel, hogy mennyire sok területen tudjuk ezeket felhasználni. A mesterséges intelligencia elemzései pedig megkönnyítik ezeknek az adatoknak az értékelését.”

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

 

Az Everguest Intelligence-re irányuló figyelem és az óriási érdeklődés miatt a turisztikai tanácsadó cég továbbra is várólistát alkalmaz, amire érdemes minél hamarabb feliratkozni, hiszen a feliratkozás sorrendjében történik a kapcsolatfelvétel.

Amennyiben szeretnéd Te is kihasználni a mesterséges intelligencia által nyújtott előnyöket szálláshelyed mindennapjaiban, akkor iratkozz fel a várólistára itt >>

 

Ne maradj le róla, már több mint 160 szálláshely csatlakozott!

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

(x)


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.