A program célja az adott hely szellemének és karakterének megragadása, többek között olyan elemek révén, mint a gasztronómiai tradíciók, a városra jellemző kultúra és a helyi kézműipar felfedezése. Az eseménysorozatban ezúttal a magyar főváros adventi hangulatából kaptak ízelítőt a Mercure meghívásából Budapestre érkezett bloggerek és influencerek, többek között a lengyel Travelover, The Traveling Onion és a 101 countries before 50.
Karácsonyi hangulat Budapesten
Az adventi forgatag kitűnő alkalom a magyar főváros felfedezésére és atmosztférájának megismerésére. A Mercure vendégei a közel 90 éves Szamos cukrászda workshopján szaloncukrot készítettek, a Szent István Bazilika előtti karácsonyi vásárban pedig jellegzetes magyar szezonális csemegékkel és kézműves termékekkel ismerkedtek meg. A vendégség helyszínén, a Mercure Budapest City Center hotelben a kizárólag helyi alapanyagokból készült vacsora és borkóstoló adott ízelítőt a régió kultúrájából.
Forrás: Turizmus Online