Hotelcsalót csíptek el Németországban

Csütörtök reggel a pomerániai Paulsstadtban található szálloda alkalmazottai értesítették a rendőrséget, miután egy 58 éves düsseldorfi nő gyanúsan viselkedett bejelentkezésekor. A vendég több napra foglalt szobát, de probléma akadt a hitelkártyájával, ami felkeltette az ott dolgozók gyanúját.

Kiderült, a nő eredeti szándéka az volt, hogy fizetés nélkül távozzon, írja a bild.de.

„Amikor bejelentkezett a szállodába, úgy tett, mintha tudna fizetni, miközben azt tervezte, hogy anélkül hagyja el a hotelt, hogy kifizette volna a körülbelül 500 eurós költséget” – nyilatkozta a rendőrségi szóvivő a nyomozásról.

A rendőrök a helyszínen elfogták a gyanúsítottat, majd a Schwerini Kerületi Bíróság még aznap elfogatóparancsot adott ki ellene, és elrendelte annak végrehajtását.


Fotó: Depositphotos

Több mint 100 alkalommal tűnt el szállodákból fizetés nélkül

A nyomozás során megdöbbentő részletekre derült fény: kiderült többek között, hogy az 58 éves nő már 15 éve él eme módszerrel. Az évek alat rendszeresen megszállt szállodákban, több éjszakán át igénybe véve a hotelek szolgáltatásait, majd fizetés nélkül távozott.

A rendőrség szóvivője szerint több mint 100 hasonló esetről tudnak. A nő ellen már korábban is több bejelentés érkezett, körözés is érvényben volt a hollétének megállapítására.

Az eljárás jelenleg folyamatban van, a hatóságok vizsgálják az esetet, hogy feltárják a nő teljes bűnlajstromát.


Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.
Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra 

A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.