Jótékonyság és ünnepi élmények a balatoni gyerekhotelben

Több száz kilogramm adományt gyűjtött össze a Kilo of Kindness program keretében a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton, amivel a nágocsi Reménység Családok Átmeneti Otthonát támogatta. Az adományozási kezdeményezés mellett a szálloda a családokra és gyerekekre helyezte a hangsúlyt.

A hotel a „Kilo of Kindness” jótékonysági program keretében egy hónap alatt 312 kilogramm adományt gyűjtött össze vendégei, kollégái és partnerei segítségével. Az élelmiszereket, iskolaszereket és ajándékokat a nágocsi Reménység Családok Átmeneti Otthonának adták át, ahol előzetes egyeztetések alapján olyan tárgyak kerültek a csomagokba, amelyekre a legnagyobb szükség volt.

A vendéglátás a gondoskodásról és a közösség erejéről szól. A Kilo of Kindness programban való részvétel nemcsak értéket ad a mindennapjainkhoz, de lehetőséget teremt arra, hogy együtt, összefogással valódi változást érjünk el. A jótékonysági program szállodánk szívügye és köszönettel tartozunk mindazoknak, akik hozzájárultak a gyűjtés sikeréhez

– mondta Peter Knoll, a szálloda vezérigazgatója.


Fotó: Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Az adományátadást követően a nágocsi Reménység Családok Átmeneti Otthonának intézményvezetője, Bánhidi Tibor is megköszönte a támogatást:

Hálásak vagyunk a Mövenpick BalaLand figyelmes és nagyvonalú támogatásáért, amely nemcsak a nálunk élő gyerekek és családok mindennapjait tette szebbé, hanem erőt adott szakembereinknek is, akik fáradhatatlanul segítik őket az újrakezdésben”.

December 7-én a szálloda különleges vendéget köszönthetett: az igazi Mikulást, Joulupukkit, aki felejthetetlen élményeket szerzett a gyerekeknek. Az esemény részeként a gyerekek forró csokoládéval és ünnepi édességekkel idézhették meg a karácsony varázsát, miközben elmondhatták kívánságaikat a Mikulásnak.

 


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.