Luxusbrand a TUI kínálatában

Van már privát pincére a nyárra bérelt tengerparti villájánál, aki a vacsorát szolgálja fel a lemenő nap utolsó fénysugaránál? Ideje, hogy legyen. A görög Grecotel szállodalánc portfóliójából mindez megoldható.

A görög Grecotel topszállodalánc tartott szakmai ismertetőt január 16-án, a TUI Magyarország Kft. keretén belül. Azért a  német cégcsoport magyarországi képviselete szervezte számukra a rendezvényt, mert a közel 30 luxustermékből álló görög hotel és resort portfólió a TUI kiemelt termékének számít, Németországban például kizárólag csak a cégüknél foglalható, hangzott el a bevezetőben Taskár Tamástól, a TUI Magyarország értékesítési menedzserétől.

A prezentációt Emmanouil Plaitis (Manos), a Grecotel szakértője tartotta, aki bemutatta, mely görög-szigeteken találhatok láncuk tagjai: többek közt Krétán, Mykonos-on, Korfun, Rhodos-on, Kos-on. A fővárosban is van a csoportnak három tagja. Mindre egyaránt jellemző, emelte ki Manos, hogy  közlekedési eszközökkel (repülő, hajó stb) könnyen megközelíthetőek, és az sem mellékes, hogy Bécsből vagy Budapestről néhány órás repülőúttal hamar elérhetők.

Mutatott példákat a legluxusabb számító termékükre, az Exclusive Resorts-ok kategóriájába tartozó 5+ besorolású hoteljeikre, amely mind egységesen privát tengerparttal rendelkeznek, és kérés esetén akár saját, privát pincér is jár a bérelt villához, villarészhez a pihenés teljes idejére. A krétai Amirandes vagy a Caramel például ilyen házuk.

Másik kiemelt termékük a Luxury Resorts csoportba tartozik, ezek "csupán" 5 csillagos házak, ilyen pl. a Creta Palace (Kréta) vagy az Eva Palace Korfun.

Idei újdonságokról is beszámolt az előadó. Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy előre megállapítsuk, nagy siker lesz az idei szezonban például a családdal nyaralók körében a krétai Club Marine Palace & Aquapark, ahol all inclusive a szolgáltatást kínálnak, és a főszezonra 15 új szobát valamint éttermeket alakítanak ki.

A Grecotelnél különben nem a másutt megszokott órás módszert alkalmazzák az all inclusive-et igénybe vevő vendégek körében, hanem becsekkoláskor egy kártyát kap a vendég, amin minden szükséges információ szerepel. Többek közt az a telefonszám is, amely a pihenés ideje alatt bármikor hívható, vagy ide a nap 24 órájában sms-t küldhet a vendég, és azonnal válaszolnak a felmerülő kérdésre, ill. rögvest megoldják a problémát. 

 

Forrás: Vendég


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.