A Marriott "Az utazás jövője" szlogen mentén pozicionálja magát és "Travel Brilliantly" címmel új, globális kampányt indít. A Grey ügynökség által kivitelezett kampány célja, hogy az utazók új generációjának életmódját tükrözze- akiknek az életében a munka és a játék összemosódik.
A kampány televíziós-, digitális-, és mobilcsatornákon egyaránt megjelenik. A logóváltás mellett a lánc erősíti közösségi média aktivitásait, travelbrilliantly.com címmel új honlapot indít, valamint rámozdul a felhasználó által generált ötletekre-, tartalmakra is.
Az új honlap arra ösztökéli látogatóit, hogy adjanak ötleteket a modern utazási élmény, a hotel design, a gasztronómia, a wellness és a technológia fejlesztése terén. Az ötletek benyújtói szeptember végéig versenyen vesznek részt, ahol a zsűri 15 nyertest választ ki. A versenynek egy fődíjasa lesz, aki utazásra kap lehetőséget, valamint tanácsadóként vehet részt a Marriot fejlesztői stábjánál.
A vállalat kampányakciója a fiatal utazóközönséget célozza meg és vezető innovátori szerepet kíván szerezni a szállodapiacon- írja a mandmglobal.
Forrás: Marketinginfo.hu