Megnyílt az első Mercure szálloda Pozsonyban

Egy új, attraktív helyszín nyílt meg Pozsonyban. A nemrégiben átadott négycsillagos Mercure Bratislava Centrum szállodával az Accor új márkát vezet be a szlovák piacra. Az új szálloda a nemzetközi Mercure lánc tagjaként garantálja szolgáltatásai magas színvonalát.

A szálloda 175 egyedi, pop-art stílusú, „queen size” vagy „twin” szobával várja vendégeit. A padlóval egy szintbe hozott zuhannyal vagy fürdőkáddal rendelkező üvegfalú „átlátszó fürdőszobák” tágas benyomást kölcsönöznek. Mindegyik szobában rendelkezésre állnak a kávé, tea készítéséhez szükséges eszközök, valamint a vezeték nélküli (WiFi) kapcsolat.

A magasabb igényű vendégek a 46 Privilege szoba, valamint a 11 junior lakosztály exkluzív szolgáltatásaiban szintén megtalálhatják, amit keresnek. A Privilege szobát választó vendégek naponta válogathatnak a friss nemzetközi sajtóból és a kívánt újságot egy csésze ízletes brazil kávé mellett olvashatják el. A 24 órán át rendelkezésre álló Privilege bár ideális mind a nyugodt kikapcsolódáshoz, mind a privát üzleti megbeszélésekhez. A szálloda ezen kívül hét konferenciatermet is kínál, amelyek közül a legnagyobb akár 120 személy befogadására is alkalmas. A WiFi-vel és a legmodernebb technológiai megoldásokkal felszerelt szálloda ideális választás üzleti találkozókhoz és sajtókonferenciákhoz.

Antoine Guego úr, a magyarországi és szlovákiai szállodák vezérigazgatója szerint: „ Az, hogy a Mercure márkát egy ilyen gyönyörű szállodával vezettük be, fontos lépés az Accor szlovákiai jelenléte szempontjából. A szálloda elsősorban az európai országokból érkező utazók minden igényét képes kielégíteni, a hotel személyzete pedig felkészült a vendégek elvárásainak kielégítésére, sőt, azok felülmúlására is.” Minden Mercure szálloda stílusa és személyisége egyedi. Ez a hotel a XXI. század utazója számára készült.

Koncepciójának központi eleme az átláthatóság. Az egyedi formatervű bár és étterem tervezésénél a nyitott terek koncepciója volt a vezérmotívum. A jól kihasználható tér egyaránt ideális a vacsora, vagy akár csak egy ital elfogyasztásához, illetve a nyugodt kikapcsolódáshoz is. A lágy világítás és a fényes színek pop-artos külsőt kölcsönöznek a környezetnek.

A Mercure Bratislava Centrum kulináris kalandokat is kínál. Ladislav Olcsváry, a szálloda igazgatója egyedi koncepcióval állt elő: – Szeretnénk bemutatni, egyben minél nemzetközibbé tenni a hagyományos szlovák konyhát. A korszerű felépítésű étteremben a séf által felszolgált menü éppúgy tartalmaz hagyományos helyi fogásokat, mint friss ízeket a világ minden tájáról. – Míg a vendégek megrendelt ételüket fogyasztják, addig is a hotel nagy gondossággal kiválogatott, finom szlovák borokkal kényezteti vendégeit a Grands Vins Mercure választékából.

A Mercure az Egyesült Államok területét leszámítva a világ második legnagyobb középkategóriás szállodahálózata a szobák számát tekintve. A hálózat 51 országban 690 szállodával rendelkezik. Terjeszkedési stratégiája azon alapul, hogy igyekszik nagyméretű belföldi hálózatot létrehozni minden olyan országban, ahol a márka jelen van. A szállodák elsősorban a nagyobb városokban és a jelentősebb üzleti központokban helyezkednek el.

A Mercure hálózat sajátos stílusa és szolgáltatási rendszerének egyedi felépítése széles körben elismert. A szállodák számos, egyszerűen elkülöníthető jellegzetességet kínálnak a Grands Vins Mercure válogatott borait nyújtó Pure Pleasures-től a megválasztható komfortszintű Privilege szobákig, a személyzet azonban a szolgáltatási szinttől függetlenül minden esetben kifogástalanul ismeri szállodáját, és teljes mértékben megfelel vendégei elvárásainak.

A szálloda a Maana – Invesco csoporttal kötött lízing szerződés alapján üzemel. (Sajtóközlemény)

 


Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.