A szálloda 175 egyedi, pop-art stílusú, „queen size” vagy „twin” szobával várja vendégeit. A padlóval egy szintbe hozott zuhannyal vagy fürdőkáddal rendelkező üvegfalú „átlátszó fürdőszobák” tágas benyomást kölcsönöznek. Mindegyik szobában rendelkezésre állnak a kávé, tea készítéséhez szükséges eszközök, valamint a vezeték nélküli (WiFi) kapcsolat.
A magasabb igényű vendégek a 46 Privilege szoba, valamint a 11 junior lakosztály exkluzív szolgáltatásaiban szintén megtalálhatják, amit keresnek. A Privilege szobát választó vendégek naponta válogathatnak a friss nemzetközi sajtóból és a kívánt újságot egy csésze ízletes brazil kávé mellett olvashatják el. A 24 órán át rendelkezésre álló Privilege bár ideális mind a nyugodt kikapcsolódáshoz, mind a privát üzleti megbeszélésekhez. A szálloda ezen kívül hét konferenciatermet is kínál, amelyek közül a legnagyobb akár 120 személy befogadására is alkalmas. A WiFi-vel és a legmodernebb technológiai megoldásokkal felszerelt szálloda ideális választás üzleti találkozókhoz és sajtókonferenciákhoz.
Antoine Guego úr, a magyarországi és szlovákiai szállodák vezérigazgatója szerint: „ Az, hogy a Mercure márkát egy ilyen gyönyörű szállodával vezettük be, fontos lépés az Accor szlovákiai jelenléte szempontjából. A szálloda elsősorban az európai országokból érkező utazók minden igényét képes kielégíteni, a hotel személyzete pedig felkészült a vendégek elvárásainak kielégítésére, sőt, azok felülmúlására is.” Minden Mercure szálloda stílusa és személyisége egyedi. Ez a hotel a XXI. század utazója számára készült.
Koncepciójának központi eleme az átláthatóság. Az egyedi formatervű bár és étterem tervezésénél a nyitott terek koncepciója volt a vezérmotívum. A jól kihasználható tér egyaránt ideális a vacsora, vagy akár csak egy ital elfogyasztásához, illetve a nyugodt kikapcsolódáshoz is. A lágy világítás és a fényes színek pop-artos külsőt kölcsönöznek a környezetnek.
A Mercure Bratislava Centrum kulináris kalandokat is kínál. Ladislav Olcsváry, a szálloda igazgatója egyedi koncepcióval állt elő: – Szeretnénk bemutatni, egyben minél nemzetközibbé tenni a hagyományos szlovák konyhát. A korszerű felépítésű étteremben a séf által felszolgált menü éppúgy tartalmaz hagyományos helyi fogásokat, mint friss ízeket a világ minden tájáról. – Míg a vendégek megrendelt ételüket fogyasztják, addig is a hotel nagy gondossággal kiválogatott, finom szlovák borokkal kényezteti vendégeit a Grands Vins Mercure választékából.
A Mercure az Egyesült Államok területét leszámítva a világ második legnagyobb középkategóriás szállodahálózata a szobák számát tekintve. A hálózat 51 országban 690 szállodával rendelkezik. Terjeszkedési stratégiája azon alapul, hogy igyekszik nagyméretű belföldi hálózatot létrehozni minden olyan országban, ahol a márka jelen van. A szállodák elsősorban a nagyobb városokban és a jelentősebb üzleti központokban helyezkednek el.
A Mercure hálózat sajátos stílusa és szolgáltatási rendszerének egyedi felépítése széles körben elismert. A szállodák számos, egyszerűen elkülöníthető jellegzetességet kínálnak a Grands Vins Mercure válogatott borait nyújtó Pure Pleasures-től a megválasztható komfortszintű Privilege szobákig, a személyzet azonban a szolgáltatási szinttől függetlenül minden esetben kifogástalanul ismeri szállodáját, és teljes mértékben megfelel vendégei elvárásainak.
A szálloda a Maana – Invesco csoporttal kötött lízing szerződés alapján üzemel. (Sajtóközlemény)