Megnyílt Magyarország első Winestone étterme

Az AccorHotels megújult Mercure City Center szállodájában nyílt meg Magyarország első WineStone étterme, melynek fókuszában a magyar borok és helyi specialitások állnak. A vendégigények változásához alkalmazkodva a hotel célja, hogy a látogatók szállodában eltöltött ideje alatt minél különlegesebb élményekben részesüljenek, és még inkább betekintést nyerjenek a helyi gasztrokultúra egyediségeibe.

A Csoport saját Winestone éttermének koncepciója még 2013-ban alakult ki Lengyelországban, és középpontjában a helyi bor- és ételkínálat prezentálása áll, mellyel tovább növelhető a vendégélmény különlegessége. Magyarországon az első étterem idén június elején nyílt meg a budapesti Mercure City Center szállodában, ahol egy hosszú távú felújítási program ért végett, melynek során a szobák és a közösségi terek kialakítása is a mai igények figyelembe vételével valósult meg.

A Winestone étterem filozófiájának köszönhetően a vendégek egyszerűen, elérhető áron juthatnak autentikus és egyedülálló gasztroélményhez. Az újonnan nyílt budapesti étteremmel együtt összesen 14 WineStone működik Közép-Kelet-Európában, ebből tíz Lengyelországban, kettő Romániában, egy pedig Csehországban. A későbbiekben további Winestone éttermek kerülnek majd kialakításra Budapesten.

A Mercure szállodák megjelenésükben és szolgáltatásaikban is magukban hordoznak helyi inspiráción alapuló jegyeket és megközelítéseket, így az étterem is jól illeszkedik a hotel által képviselt értékekhez. A budapesti WineStone étterem elgondolása két fontos elemből épül fel: az egyik a kitűnő minőségű, magyar és külföldi borkínálat, a másik pedig a helyi ételspecialitások bemutatása, amelyeket attraktív prezentációval, például egyes fogásokat, fekete kőpala táblán tálalnak; innen ered a „Stone” elnevezés is. A kínálat ételeiben is megjelennek magyar jellemzők, mint például a házi érlelésű kézműves mangalica sonka. A borkínálatot évente egy szakmai zsűri segítségével választják ki, akik vakkóstolás után körülbelül 60-70 borra szűkítik le a több százas választékot, melyet követően a partnerek bevonásával alakul ki a végső kínálat. Jelenleg összesen 10 ország 34 féle borát kóstolhatjuk meg az étteremben. A hazai borkultúra erősségei miatt a kínálat 70 százalékban magyar borokból áll.

Fontos, hogy a WineStone nem kizárólag a hotel vendégeit szólítja meg, hanem a helyi lakosok számára is vonzó gasztronómiai élményt nyújthat. Az ételek és a borok mögé is egy-egy érdekes történetet építettek fel a felszolgálók bevonásával, így növelve a személyes interakció mértékét is. Emellett minden egyes WineStone saját üzletrésszel rendelkezik, ahol a szálloda vendégei és a helyiek egyaránt beszerezhetik kedvenc borukat vagy hazai ételkülönlegességüket.


Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.