A 49 fős mezőnyben a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior saját médiafelületek fejlesztésével nyert díjakat a Tourism Social Media Awards-on Facebook csatorna megjelenés és Social branding kategóriában is.
Stratégiai célok alapján a vásárolt és elért média mellett a saját média felületek rendszerbe szervezésével egyfajta kommunikációs ökoszisztéma épült fel a Spirit Hotel hagyományos kommunikációja mellé. Természetesen továbbra is fontos szerep hárul a klasszikus, hagyományos marketing és pr eszközök használatára a kampánytervezésénél, de a jövő útja mindenképpen az, hogy a Spirit Hotel ne csak akkor jelenjen meg a fogyasztóképes célcsoportok életében, amikor éppen utazást vagy kikapcsolódást terveznek. Ehhez pedig folyamatos tartalomszolgáltatásra van szükség. Ennek kulcsa a minőségi és könnyen elérhető content, ami ugyan köthető a szálloda értékeihez, szolgáltatásaihoz és hangulatához, de mégsem kíván egyből eladni semmit. Ennél sokkal fontosabb, hogy folyamatos érdeklődést tartson fenn a márkával kapcsolatban azoknál, akik potenciálisan a szálloda vendégei lehetnek. Így sokkal erősebb kötődés alakul ki a márka és a vendégek között, ráadásul a folyamatos érdeklődés fenntartása egyszerűbbé teszi a marketing üzenetek eljuttatását is.
Egy integrált közösségi média hálózat működtetése és tartalmakkal történő feltöltése nem egyszerű feladat. Szinte olyan, mintha egy újságírói szerkesztőség működne a szállodán belül. De ez szükséges ahhoz, hogy olyan friss, érdekes és a márka számára fontos tartalmak készülhessenek, amelyek megragadják az érdeklődőket.
Az ezen a területen végzett közel egy évnyi munka kifizetődő volt a számok tükrében. Nagyszerű dolog, hogy ezt a teljesítményt most a szakma is elismerte.
Forrás: Vendég & Hotel Online