Közösségi média cikkek
Állandó szelfizgetés helyett inkább éljük át a nyaralást!
Ha utazásunk alatt mindent dokumentálni és megosztani akarunk, nem tudjuk teljes mértékben megragadni a valós élményeket – derül ki a CHERRISK friss kutatásából, amelynek eredményeit Mráz Kata pszichológus szakértő elemzi.
A TikTok az új Google ads?
Interjú Buza Balázzsal, az INTREN közösségi média és tartalomgyártó csapatának vezetőjével arról, hogyan változtatta meg a digitális tartalomfogyasztási szokásainkat a pandémia, mik az aktuális trendek, és hogy néz ki jelenleg egy sikeres digitális marketingkampány.
Így boroznak a közösségimédia-felhasználók
A közösségi médiát is használó magyarok hetente egyszer fogyasztanak bort, akkor is inkább a száraz vörösbort választják. A legkedveltebb a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot. Borszaküzletben legalább annyian vásárolnak, mint szupermarketben, legritkábban azonban borkimérésben szerzik be a bort. Csak minden 4. ember hozza meg döntését az ár alapján, de a többség ajándéknak a prémium kategóriás borokat választja – többek között ezek derülnek ki a Twickel Szőlőbirtok borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatásából.
Túl a csúcson a Facebook?
Bár korai lenne trendeket felvázolni, a 2018-as közösségimédia-használati adatok elemzése arra utal, hogy a közösségi média komoly változásokon megy át. Az Edison Research és a Triton Digital közös jelentése a médiafogyasztási- és -használati szokásokat vizsgálta az online térben. A jelentés szerint az amerikai felhasználók szokásai drámai mértékben megváltoztak.
Jönnek az Instagram inasok
Új szolgáltatás terjed a luxushotelekben.
Mesterséges intelligencia a KLM-nél
A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.
Közösségimédia-függők a magyar fiatalok
A magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken - derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében.
Közösségi média kampányt indított az ibis a Sziget Fesztiválon
Az ibis és a Sziget Fesztivál partneri kapcsolatát egy olyan közösségi média kampánnyal támogatták, melyben a résztvevők – a nyeremények mellett – megosztották zenei élményeiket a világgal.
Mostantól Messengeren is megkaphatják a beszállókártyájukat az Air France utasai
A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak.
Újszerű social média megoldások a Spirit Hotel kommunikációjában
A többi kommunikációs csatornával megfelelően összehangolt social media kommunikációnak döntő szerepe lehet a nyári főszezonban, amikor a vendégek a legtöbb szállodai kommunikációval találkoznak, ekkor folyik a legnagyobb harc a vendégek kegyeiért. Ilyenkor kiemelten fontos a megkülönböztető kommunikáció szerepe.
Nemzetközi díjat nyert a sárvári Spirit
Ügyesen használja a közösségi médiát márkaépítésre a sárvári ötcsillagos. Teljesítményét két díjjal is elismerték.
Unjuk a Facebookot? Előretör a Pinterest és a Tumblr
Tavaly a Facebookot kevesebben használták, mint 2013-ban, a Pinterest és a Tumblr aktív felhasználóinak száma viszont ugrásszerűen megnőtt.
Elcsúfít a közösségi média
A közösségi médiát használók fele csúnyának látja magát, kétharmaduk pedig féltékeny a többiekre, mert szerintük azok tehetségesebbek.
Ezek 2014 legjobb turisztikai kommunikációs projektjei
Hétfő délután ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2014-es Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai a Hotel Benczúrban.
Szeretjük az okostelefont és a mikroblogokat
Hetedik alkalommal készítette el a Universal Mccann médiaügynökség Wave nevű kutatását, amely 65 országban 49 ezer fogyasztó internethasználati szokásait méri, majd von le belőlük következtetéseket a hirdetők számára.
Nincs több rejtőzködés a Facebookon
Míg korábban a Facebook lehetőséget adott arra, hogy a felhasználók beállítsák, hogy ne lehessen megtalálni őket a közösségi oldal keresőjében, mostantól megszűnt ez a lehetőség.
Hol kommunikálnak a luxus utazók?
A héten jelent meg a luxus utasok közösségi média-használati szokásait vizsgáló The Luxury Traveller & Social Media 2013: The Americas címet viselő elemzés, amelyet a cégek online hírnevével foglalkozó Brand Karma és az International Luxury Travel Market készített el. A kutatás során 2000 luxusszállodáról több mint 500 ezer véleményt vizsgáltak meg, amelyeket 2010 januárja és 2013 júniusa között osztottak meg az utazók a különböző közösségi felületeken.
Indul a Wizz Challenge!
Foglalkozzanak akár gasztro, életmód, divat, hi-tech, művészet, dizájn vagy bármilyen témával, a Wizz Air az összes kreatív és innovatív bloggert arra kéri, hogy vegyenek részt a Wizz Kihívásban.
Mi hír járja a romkocsmákról?
A divatos romkocsmákat, illetve a vendégek borhoz való viszonyát vizsgálta a Hilltop Neszmély Zrt. közösségi média kutatása, amelyből kiderül, a közösségi oldalakon az Ötkert romkocsmáról, a Szimpla és az Urimuri szórakozóhelyekről beszélnek a legtöbbet a felhasználók.
Megállt a Facebook növekedése
Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant – derült ki a KutatóCentrum júniusi felméréséből. A válaszadók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi portált, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez képest.
A Facebookig terjed a hazai szállodák közösségi marketingje
Vajon hogy teljesítenek a magyar szállodák a közösségi médiában? - ezt elemzi a Facebooktippek.hu oldalon megjelent cikkében Lévai Richárd, online marketing tanácsadó.
Nagyít a Facebook
A legtöbben a zsúfoltságra panaszkodtak, így a Facebook hírfolyamának átszabásakor az egyszerűségre törekedett a fejlesztőcsapat, aminek eredménye, hogy a desktop változatot közelítették a mobilverziók kinézetéhez. A felületek egyszerűsödésével és a nagyobb képekkel a hirdetési felületek is megnőnek, amitől a cég bevételeinek növekedését várja.
Kommunikációs tréning indul
Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!
Még a vécén ülve is Facebookoznak
Sokkal többet használják okostelefonjukat és számítógépüket internetezésre és a közösségi oldalak látogatására az amerikaiak tavalyhoz képest. A mobilalkalmazások használata is jelentősen megnőtt a Nielsen közösségimédia-használati kutatásából.
Kevesebben nyaraltak az idén, mint ahányan tervezték
A nyár elején készített felmérés szerint a lakosság több mint 80 százaléka tervezett nyaralást ebben az évben, végül alig 69 százalékuk jutott el valóban üdülni - közölte a Lealkudtuk.hu legfrissebb felmérésének megállapítását.
Nem nyomja le a Facebook az email marketinget
Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, melyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget.
Püföljön virtuális piñátákat!
A Facebookos útitárs választás és több, izgalmas közösségi média aktivitás után most újabb online meglepetést eszelt ki a KLM, a Nagy Piñata játékot.
Németországi álomutam
Új közösségi média kampányt indított a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a Facebookon.
Közösségi magazin a gyógyfürdőzésről
Új online közösségi magazin indult a gyógy- és élményfürdőzés hazai népszerűsítésére. A SpaMagazin célja felhívni a figyelmet a fürdőknek az egészség megőrzésében és az aktív pihenésben betöltött fontos szerepére.
Elindult az EU Hotel Pinboard
Új tematikus fotómegosztó oldalt hozott létre a szállodák számára a PanoGraph Kft., az EU Hotel Pinboard-ot, azaz hotel fotó és videó kitűzőfalat.
Válasszon egyívású útitársat!
A KLM beindította a Meet&Seat szolgáltatását, mellyel a légitársaság beépíti a közösségi hálózatot is a hagyományos repülési eljárásába.
Facebook vagy iwiw?
Nagy érdeklődés mellett zajlott kedden a Turizmus Trend által szervezett Marketingkommunikáció a turizmusban című workshop az Expo Congress Hotelben, ahol a szakmabeliek egyebek mellett arról is hallhattak, hogy a facebook-ot vagy az iwiw-et érdemes inkább igénybe venniük célközönségük eléréséhez.
Munkatársunktól