Nyolc marketing gyémánt díj - a fürdővárosok jó megoldásaiért

A nyugat-dunántúli fürdővárosok újszerű módon mutatják be a helyi attrakciókat, ezzel egy év alatt 100 ezer vendégéjszakával növelték eredményüket.

Bükfürdőn Flow napot szerveztek, Sárváron egy online, a fürdőváros kikapcsolódási lehetőségeit bemutató kirakós játékot fejlesztettek, Zalakaroson pedig Magyarország első wild food ételét keresték. Ilyen és ehhez hasonló innovatív kampányokkal mutatták meg az elmúlt hónapokban a nyugat-dunántúli fürdővárosok azt, hogy milyen attrakciók várják a régióba érkező turistákat. Bükfürdő, Sárvár és Zalakaros munkáját a szakma is elismerte. A kampányok kidolgozásáért felelős helyi TDM irodák képviselői összesen nyolc marketing gyémánt díjjal térhettek haza a 2019-es Országos Városmarketing Díj versenyéről.

 

Haller Ferenc, a Sárvár Tourist és TDM Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a marketing szakma elismerése és a térségbe érkező vendégek számának növekedése bizonyítja, hogy óriási erő rejlik a TDM-ekben. Akkor pedig különösen, ha a lehetőségeiket összeadva együtt tudnak dolgozni egy közös célért - fogalmazott. Erre jó példa egy új, a büki, a sárvári és a zalakarosi fürdők összefogásával megvalósuló nyári akció is - mondta Haller Ferenc. Ennek a lényege, hogy az, aki mindhárom fürdőváros strandját meglátogatja a nyáron, az ősszel féláron lazíthat az általa választott - az akcióban résztvevő - fürdő valamelyikében.  

 

A három fürdőváros régióra gyakorolt pozitív hatását a turisztikai eredményeket részletező kimutatások is jól reprezentálják. A kereskedelmi szálláshelyek 2018-as vendégforgalmát nézve Bükfürdőn, Sárváron és Zalakaroson összesen közel 1 millió 900 ezer (1.873.197) vendégéjszakát regisztráltak. Ami a TOP10, termálfürdővel rendelkező vidéki település forgalmának (5.249.629) csaknem 40 százaléka.  

A marketingbe fektetett munka értékét pedig jól példázza az, hogy a 2017-es évhez (1.779.338) képest a három fürdőváros összesen közel 100 ezerrel növelni is tudta a vendégéjszakák számát a kereskedelmi szálláshelyein - fűzte hozzá Haller Ferenc. 

Az Országos Városmarketing Díj rendezvényéről Bükfürdő kettő, Sárvár és Zalakaros pedig három-három gyémánt díjjal tért haza. Ami egyebek mellett azt is jelzi, hogy a kikapcsolódásra vágyók bármelyik fürdővárost is választják, élményekben bőven lesz részük.

De egy úgynevezett gyógyfürdő túrát is tehetnek a nyugati határszélre érkező utazók. Egyetlen nyaralás alkalmával akár mindhárom fürdővárosba ellátogathatnak. Sárvár és Bükfürdő csupán 20 percre található egymástól, de Zalakaros is alig több mint másfél óra alatt megközelíthető mindkét Vas megyei fürdővárosból - tette hozzá a sárvári TDM ügyvezetője.


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.