Rengeteg vendégéjszakát hozott a Budapest Winter Invitation

Minden eddiginél több plusz vendégéjszaka, elégedett résztvevők – ez a Magyar Turizmus Zrt. nyolcadik Budapest Winter Invitation kampányának mérlege. A novembertől április elejéig tartó, 1 millió euró média-költségvetésű kampány eredményeinek feldolgozása a napokban zárult le.

Az összesítés szerint a BWI-akció eredménye legalább 31 148 érkezés és több mint 123 ezer többlet vendégéjszaka, ami 32%-os növekedést jelent az előző kampányidőszak eredményeihez képest. A legtöbbet az olasz, orosz és a brit vendégek generálták, többségük repülővel érkezett. A vendégéjszakák döntő többségét tél végén és tavasz elején regisztrálták.

A kampány célja tehát teljesült, növekedett a szállodák és szolgáltatások szezonon kívüli kihasználtsága. A 2013. november 15. és 2014. április 6. között zajlott téli forgalomélénkítő kampány célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni külföldi vendégforgalmának növelése volt. A kampány ideje alatt különleges kedvezményekkel invitálták az utazókat fővárosunkba. A kettő vagy három éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapták, emellett további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI-voucher segítségével. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok széles választéka tette lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része maradt az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, illetve az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben. A voucher további kuponos kedvezményeket is magában foglalt: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-éig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthattak a Bazilikánál zajló adventi ünnepen.

A kor elvárásainak megfelelve, letölthetővé vált a PocketGuide mobil alkalmazás is, amely 13 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról. Idén már 30 000 db voucherre volt szükség, a gyógyfürdőkön és a szállodákon kívüli szolgáltató partnerek is több száz kuponfelhasználást regisztráltak. A BWI kampány célpiacai Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Csehország, Lengyelország, Szlovákia, Románia és Szerbia voltak. A BWI kampány fő finanszírozójaként a Magyar Turizmus Zrt. idén is részese volt az akció szervezésének és népszerűsítésének.

 A 2013/14-es akcióhoz 54 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott. A széles körű együttműködésben a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák mellett, a következő szervezetek vettek részt: a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálok, és olyan turisztikai szolgáltatók, mint a CityTour Hop on Hop off és a Legenda Kft.

Továbbra is stratégiai partnerként jelent meg a kampányban a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál: ennek köszönhetően a nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő Caravaggiotól Canalettóig és a Budapesti Tavaszi Fesztivál nemzetközi promóciója összekapcsolódott a téli városlátogató csomagéval. A BWI kampány zárását a BTF zárásához igazították.

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.