Az összesítés szerint a BWI-akció eredménye legalább 31 148 érkezés és több mint 123 ezer többlet vendégéjszaka, ami 32%-os növekedést jelent az előző kampányidőszak eredményeihez képest. A legtöbbet az olasz, orosz és a brit vendégek generálták, többségük repülővel érkezett. A vendégéjszakák döntő többségét tél végén és tavasz elején regisztrálták.
A kampány célja tehát teljesült, növekedett a szállodák és szolgáltatások szezonon kívüli kihasználtsága. A 2013. november 15. és 2014. április 6. között zajlott téli forgalomélénkítő kampány célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni külföldi vendégforgalmának növelése volt. A kampány ideje alatt különleges kedvezményekkel invitálták az utazókat fővárosunkba. A kettő vagy három éjszakára érkező vendégek az utolsó éjszakát ingyen kapták, emellett további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI-voucher segítségével. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok széles választéka tette lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része maradt az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács vagy a Rudas Fürdőben, illetve az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben. A voucher további kuponos kedvezményeket is magában foglalt: többféle városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe napi belépő váltása esetén. December 31-éig a vendégek 1+1 adag forralt bort is fogyaszthattak a Bazilikánál zajló adventi ünnepen.
A kor elvárásainak megfelelve, letölthetővé vált a PocketGuide mobil alkalmazás is, amely 13 tematikus túrát kínál a városban, továbbá audio guide formában 4 nyelven ad tájékoztatást a túrák során érintett látnivalókról. Idén már 30 000 db voucherre volt szükség, a gyógyfürdőkön és a szállodákon kívüli szolgáltató partnerek is több száz kuponfelhasználást regisztráltak. A BWI kampány célpiacai Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Ausztria, illetve Csehország, Lengyelország, Szlovákia, Románia és Szerbia voltak. A BWI kampány fő finanszírozójaként a Magyar Turizmus Zrt. idén is részese volt az akció szervezésének és népszerűsítésének.
A 2013/14-es akcióhoz 54 fővárosi szálloda és számos stratégiai partner csatlakozott. A széles körű együttműködésben a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák mellett, a következő szervezetek vettek részt: a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Budapesti Fesztiválzenekar, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portálok, és olyan turisztikai szolgáltatók, mint a CityTour Hop on Hop off és a Legenda Kft.
Továbbra is stratégiai partnerként jelent meg a kampányban a Szépművészeti Múzeum, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál: ennek köszönhetően a nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő Caravaggiotól Canalettóig és a Budapesti Tavaszi Fesztivál nemzetközi promóciója összekapcsolódott a téli városlátogató csomagéval. A BWI kampány zárását a BTF zárásához igazították.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.