A szállodalánc elkezdte egy, a virtuális valóság élményét nyújtó készülék tesztelését két prémiumkategóriás hotelében: a New York-i Marriott Marquis-ban és a londoni Marriott Park Lane-ben. A program a „VRoom Service” nevet kapta – ennek keretében a vendégek az említett két szállodában igényelhetnek egy Samsung Gear VR készüléket a szobájukba, amelyet 24 órára kapnak meg. Az eszközökön három különböző, előre feltöltött program található, amelyet a Marriott „VR postcards”-nak hív.
Mindhárom program egy-egy videót tartalmaz, amelyek három különböző országba kalauzolnak. A videókat egy-egy utazó szemszögéből látjuk, akik beszámolnak utazásuk során átélt érzéseikről. Az egyik videó során egy női utas szemszögéből láthatjuk Chile egyes részeit, a másik videón szintén egy hölgy kalauzol Ruandában, míg a harmadik program során egy férfi vezet körbe Pekingben. A videók 360 fokos panorámát nyújtanak, és mindent háromdimenzióban láthatunk.
Michael Dail, a Marriott globális marketingért felelős alelnöke elmondta: az eddigi visszajelzések szerint az eszköz használata során tényleg olyan érzése támad az embernek, mintha valóban utazna, és ott lenne az adott helyszínen. Maga az eszköz egyébként egy szemüvegből, egy Samsung okostelefonból és egy headsetből áll.
{youtube|id=a9725H0ls7c}
Forrás: Fortune