Szálloda ma már nem működhet hatékonyan digitális megoldások nélkül

A szállodaipar jövője az automatizált folyamatokra alapozva működik hatékonyan, és a nemzetközi turisztikai technológiai cég élen jár ebben az átalakulásban. Mostantól belépnek a román piacra is - 70 másik országban való bizonyított jelenlétük mellett.

A SabeeApp, amely már 70 országban bizonyított, mostantól Romániában is elérhető, hogy elősegítse a hatékony napi működést és a kiváló vendégélményt.

Máté Dávid, a cég partnerségekért felelős vezetője:

 Az olyan folyamatok, mint az online foglalás, fizetés, vendégkommunikáció, check-in, vagy akár a szobák takarításának kiosztása is automatizálható, jelentős időt takarítva meg a személyzet számára.

Máté Dávid / Forrás: SabeApp
Máté Dávid / Forrás: SabeApp

A romániai piacra lépés kapcsán Dávid ezt mondta:

A szállásadók igényei világszerte hasonlóak. Több mint 70 országban, közel 1500 szálláshelyet támogatunk, hogy az ismétlődő, időigényes feladatok helyett a vendégélményre koncentrálhassanak. Romániai piacra lépésünk része annak a hosszú távú stratégiánknak, amely a közép-kelet-európai jelenlétünk konszolidálását célozza.

A SabeeApp fejlesztői jelenleg az eFactura integráción dolgoznak, amely lehetővé teszi a romániai szálláshelyek számára, hogy megfeleljenek a helyi adóhatósági követelményeknek. Ez a fejlesztés, amely automatikusan továbbítja a számlákat a román adóhatóságok rendszerébe, jelenleg tesztelés alatt áll, és hamarosan elérhető lesz az ügyfelek számára is.

A cég által működtetett megoldás magába foglal egy felhasználóbarát, intuitív Property Management System (PMS)rendszert, amely egyszerűsíti a szállodai foglalások kezelését. Emellett a Channel Manager (CM) biztosítja a valós idejű szinkronizációt, garantálva a naprakész szobaárakat és elérhetőséget minden online értékesítési csatornán.

Ezáltal minimalizálható a túlfoglalás és a dupla adatbevitel kockázata.

A foglalómotor közvetlenül a szálloda weboldalába beágyazható, jutalékmentes közvetlen foglalásokat biztosítva, míg ez a megoldás gyors és biztonságos önálló fizetési megoldást nyújt a vendégek számára. Romániában már több szálláshely is elkezdte alkalmazni.

További információért látogasson el a cég weboldalára.


Ismét tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen

Ismét tűz ütött ki a visegrádi négycsillagos szálláshelyen 

A sors ismétli önmagát.
Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján

Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján 

2025-ben ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját az Aria Hotel Budapest.
Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel

Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel 

A korábbi Expo Congress Hotel felújításából született az Expo Tower.
Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére

Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére 

A június eleji hosszú hétvégén 45 százalékkal több vendég szállt meg a Balatonnál, mint tavaly, közölte a Visit Hungary.
Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.