A SabeeApp, amely már 70 országban bizonyított, mostantól Romániában is elérhető, hogy elősegítse a hatékony napi működést és a kiváló vendégélményt.
Máté Dávid, a cég partnerségekért felelős vezetője:
Az olyan folyamatok, mint az online foglalás, fizetés, vendégkommunikáció, check-in, vagy akár a szobák takarításának kiosztása is automatizálható, jelentős időt takarítva meg a személyzet számára.
A romániai piacra lépés kapcsán Dávid ezt mondta:
A szállásadók igényei világszerte hasonlóak. Több mint 70 országban, közel 1500 szálláshelyet támogatunk, hogy az ismétlődő, időigényes feladatok helyett a vendégélményre koncentrálhassanak. Romániai piacra lépésünk része annak a hosszú távú stratégiánknak, amely a közép-kelet-európai jelenlétünk konszolidálását célozza.
A SabeeApp fejlesztői jelenleg az eFactura integráción dolgoznak, amely lehetővé teszi a romániai szálláshelyek számára, hogy megfeleljenek a helyi adóhatósági követelményeknek. Ez a fejlesztés, amely automatikusan továbbítja a számlákat a román adóhatóságok rendszerébe, jelenleg tesztelés alatt áll, és hamarosan elérhető lesz az ügyfelek számára is.
A cég által működtetett megoldás magába foglal egy felhasználóbarát, intuitív Property Management System (PMS)rendszert, amely egyszerűsíti a szállodai foglalások kezelését. Emellett a Channel Manager (CM) biztosítja a valós idejű szinkronizációt, garantálva a naprakész szobaárakat és elérhetőséget minden online értékesítési csatornán.
Ezáltal minimalizálható a túlfoglalás és a dupla adatbevitel kockázata.
A foglalómotor közvetlenül a szálloda weboldalába beágyazható, jutalékmentes közvetlen foglalásokat biztosítva, míg ez a megoldás gyors és biztonságos önálló fizetési megoldást nyújt a vendégek számára. Romániában már több szálláshely is elkezdte alkalmazni.
További információért látogasson el a cég weboldalára.