Szállodai marketingesek az Ariában

A több mint három éve sikeresen működő Marketing Belső Kör (MBK) idei évköszöntő találkozójának helyszíne január 24-én az Aria Hotel Budapest volt. Budapesti négy- és ötcsillagos házak marketing szakemberei rendszeresen jönnek össze előadásokat hallgatni, és egymással kicserélni a tapasztalatokat.

Először a ház igazgatója, Kecskeméthy Zoltán köszöntötte a szállodai marketinges szakembereket, majd a vendéglátók részéről Hupuczi Renáta, értékesítési és marketing igazgató mutatta be láncukat, a Library Hotel Collectiont, amelynek a budapesti Aria is tagja 7 másik hotel mellett. E szállodák jellemzői: egyedi design, magas ár-érték arány. Érdekes, hogy alkalmazottakat nemcsak a szaktudás alapján veszik fel, hanem a személyiség kisugárzása is alapvető szempont az állásra jelentkezőnél. Hamarosan különben, mondta el Renáta, a kanadai Torontoban nyílik a lánc következő tagja, Hotel X Toronto néven (ez év márciusában). Cégüknél legfontosabb marketing eszköznek a TripAdvisor-beli visszajelzéseket tekintik, szállodáik jó hírét szerintük elsősorban vendégeik viszik szét a világban.

"A Facebook a múlt, az instagram a jelen", ezt a megállapítást boncolgatta Farkas Márton fotós, aki a következő előadást tartotta közösségi oldal témában. Méghozzá azért fordul el a fiatal korosztály a Facebook-tól, fejtette ki, mert már az idősebb koroosztály is erős mértékben jelen van ugyanott, és nem akarják, hogy minden dolgukról tudomást szerezzenek. Inkább másik platformra mentek át - így került előtérbe az Instagram és a Snapchat. Majd a profi fotós szakember tanácsokat adott ahhoz, hogy készüljön és kerüljön fel egy szálloda vizuális megjelenése a netre. Egységes megjelenés kell, összegezte mondandóját, egységes színvilággal és mondanivalóval - ez a siker titka.

Új alkalmazásokról, applikációkról számolt be Kamenov Anna, aki a stories highlight-ra, valamint az Insta megfelelő alkalmazására hívta fel a figyelmet. Hashtagekről, statisztikai alkalmazásokról is megtudhatott többet a szakmai hallgatóság. Szintén fontos, ám gyakori hibalehetőségről is beszélt, ez pedig a like vásárlás lehetősége, amellyel a különböző bloggerek, influencerek (véleményvezérek) akár könnyen megtéveszthetik az őket különféle feladatra felkérőket (pl. szállodásokat, akik elhívják őket egy-egy cikk, poszt megjelenése reményében, miközben egyáltalán nem annyi követője van az illetőnek, mint azt a számok jeleznék).

Háznézéssel zárult a Hotel Ariában az első idei találkozó, legközelebb a program a márciusban nyíló Hotel Clarkban folytatódik.

 

Forrás: Vendég


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.