Az egyes tantárgyakat olyan oktatók vezetik, akik az adott témakörrel a mindennapok során foglalkoznak, a témáik szakértői, elismert szállodai szakemberek, e-marketing vezetők, szállodavezetők, szállodai marketingesek.
A hallgatók egyaránt elsajátítják a hazai és a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott korszerű szállodai e-kereskedelmi és online marketing technikákat. A Szállodai e-kereskedelem és online marketing szaktanácsadó képes összegyűjteni és értékelni a piaci adatokat, információkat, kiválasztani az adott helyzetben leghatékonyabb szállodai online marketing technikát, azt a gyakorlatban magas színvonalon alkalmazni, alakítani a szervezet marketingkommunikációját a céltól függően, szállodai online marketing kampányt tervezni, szervezni, összeállítani, levezényelni.
A képzést a szállodaiparban dolgozó, illetve leendő szállodás szakembereknek ajánlják: szállodaláncoknak, egyedi szállodáknak, panzióknak, kempingeknek, hosteleknek, turisztikai szakmai szövetségeknek, valamint ezen intézmények tulajdonosainak, felsővezetőinek, középvezetőinek, értékesítőinek, marketingeseinek, PR-szakembereinek.
A szak vezetője dr. Grotte Judit docens, a magyar és angol nyelvű Nemzetközi Szállodamenedzsment specializáció vezetője (Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézet).
A képzésről ide kattintva olvashat bővebben.
Forrás: Turizmus Online