Szállodaüzemeltetés és településmenedzsment az 5-szörös win-win alapokon

Bemutatkozik a PEARL Marketing and Management Kft.                     

Egyszer volt, hol nem volt Orosházán

Kezdhettük volna a címünket - kicsit meseszerűen - azzal, hogy: „Egyszer volt hol nem volt, 2016-ban találkozott a messzi Dél-Alföldön egy munkaéveiben tapasztalt szállodás és egy fiatal turisztikai szakember, akik megduplázták Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai bevételeit”.

A fenti mondat 100 százalékig igaz. A bevezetőben szereplő fiatal turisztikai szakember, Kiss László 2014 óta vezényelte Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai fellendítését és 2016 nyarán találkozott Csobota-Kis Árpáddal, aki ekkor vette át az Orosháza-gyopárosi Alföld Gyöngye Hotel vezetését.

Elkezdve a közös munkát – rövid idő alatt – a következő sikereket érték el a településen működő turisztikai vállalkozásokban, területeken:

  • Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai mutatóit megduplázták,
  • Gyopárosfürdő megnyerte az „Év Feltörekvő fürdője” szavazást,
  • Az Alföld Gyöngye Hotel forgalma 2,5-szörösére nőtt,
  • A hotel vendégelégedettségi mutatója 1 ponttal emelkedett,
  • Kiss László 12 db „Marketing Gyémánt Díjat” nyert el és - évek óta - a „TOP 10 Fiatal Turisztikai Szakember Listáján” is fent van,
  • Szakemberek képzését indították be a szállodai és turisztikai szektorban.

Új utakon, közösen

Mindezen eredményeket kiváló kollégák segítségével valósították meg, akikkel azóta közös vállalkozásban, a Pearl Marketing and Management Kft.-ben tevékenykednek a település és szállodamenedzsment irányvonalon.

A két szakember 2020-ban – az orosházi munkáikat befejezve - saját cégben, a Pearl Marketing és Menedzsment Kft.-ben folytatják a munkát, mégpedig két fő szakterületen:

  • Szállodamenedzsment
  • Településmenedzsment

Mindenki nyer

A cég rendkívül dinamikusan fejlődik, köszönhetően a komplex működésének, a turisztikai szakma és a kollégák iránti határtalan szeretetének és az 5-szörös win-win elvének köszönhetően. A cég ezen hitvallása arról szól, hogy egy-egy megrendelővel való együttműködésben – az adott projekt fejlesztése alkalmával - mindenkinek nyerni kell, mégpedig:

  • a megrendelőnek,
  • a vendégeknek
  • a dolgozóknak,
  • a Pearl kft.-nek,
  • a társadalomnak.

Koronavírus? Csakis előre!

A Pearl Kft. működését a koronavírus válság alatt az „előre menekülés”, a folyamatos fejlesztés jellemzi:

  • Létrehozták a „Turisztikai Csodaműhely” szakmai csoportot
  • Kidolgoznak egy saját brandet,
  • Előkészítették a szállodáikat az újranyitásra,
  • Felkészítették a -saját és szállodai partnereik – dolgozóikat az újranyitás egyedi kihívásaira.

A Pearl csapat a megrendelőinek értékesítést, marketinget, közösségi média megjelenést és hirdetést, F&B szolgáltatást, SAP rendszerek betanítását, szállodavezető delegálást, teljes menedzsmentet, szakmai oktatást, teljes településmenedzsment szolgáltatást tud modulszerűen biztosítani, kéz a kézben járva az online marketing teljes spektrumában jártas csapattal: social media menedzsment, webfejlesztés, programozás és egyéb területekkel kiegészülve.

                                                                                                                           (X)

A Pearl elérhetőségei:

Csobota-Kis Árpád

06 70 399 5273

[email protected]

 

Kiss László

06 30 714 4408

kiss.laszlo@pearlmanagement


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.