Szállodaüzemeltetés és településmenedzsment az 5-szörös win-win alapokon

Bemutatkozik a PEARL Marketing and Management Kft.                     

Egyszer volt, hol nem volt Orosházán

Kezdhettük volna a címünket - kicsit meseszerűen - azzal, hogy: „Egyszer volt hol nem volt, 2016-ban találkozott a messzi Dél-Alföldön egy munkaéveiben tapasztalt szállodás és egy fiatal turisztikai szakember, akik megduplázták Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai bevételeit”.

A fenti mondat 100 százalékig igaz. A bevezetőben szereplő fiatal turisztikai szakember, Kiss László 2014 óta vezényelte Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai fellendítését és 2016 nyarán találkozott Csobota-Kis Árpáddal, aki ekkor vette át az Orosháza-gyopárosi Alföld Gyöngye Hotel vezetését.

Elkezdve a közös munkát – rövid idő alatt – a következő sikereket érték el a településen működő turisztikai vállalkozásokban, területeken:

  • Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai mutatóit megduplázták,
  • Gyopárosfürdő megnyerte az „Év Feltörekvő fürdője” szavazást,
  • Az Alföld Gyöngye Hotel forgalma 2,5-szörösére nőtt,
  • A hotel vendégelégedettségi mutatója 1 ponttal emelkedett,
  • Kiss László 12 db „Marketing Gyémánt Díjat” nyert el és - évek óta - a „TOP 10 Fiatal Turisztikai Szakember Listáján” is fent van,
  • Szakemberek képzését indították be a szállodai és turisztikai szektorban.

Új utakon, közösen

Mindezen eredményeket kiváló kollégák segítségével valósították meg, akikkel azóta közös vállalkozásban, a Pearl Marketing and Management Kft.-ben tevékenykednek a település és szállodamenedzsment irányvonalon.

A két szakember 2020-ban – az orosházi munkáikat befejezve - saját cégben, a Pearl Marketing és Menedzsment Kft.-ben folytatják a munkát, mégpedig két fő szakterületen:

  • Szállodamenedzsment
  • Településmenedzsment

Mindenki nyer

A cég rendkívül dinamikusan fejlődik, köszönhetően a komplex működésének, a turisztikai szakma és a kollégák iránti határtalan szeretetének és az 5-szörös win-win elvének köszönhetően. A cég ezen hitvallása arról szól, hogy egy-egy megrendelővel való együttműködésben – az adott projekt fejlesztése alkalmával - mindenkinek nyerni kell, mégpedig:

  • a megrendelőnek,
  • a vendégeknek
  • a dolgozóknak,
  • a Pearl kft.-nek,
  • a társadalomnak.

Koronavírus? Csakis előre!

A Pearl Kft. működését a koronavírus válság alatt az „előre menekülés”, a folyamatos fejlesztés jellemzi:

  • Létrehozták a „Turisztikai Csodaműhely” szakmai csoportot
  • Kidolgoznak egy saját brandet,
  • Előkészítették a szállodáikat az újranyitásra,
  • Felkészítették a -saját és szállodai partnereik – dolgozóikat az újranyitás egyedi kihívásaira.

A Pearl csapat a megrendelőinek értékesítést, marketinget, közösségi média megjelenést és hirdetést, F&B szolgáltatást, SAP rendszerek betanítását, szállodavezető delegálást, teljes menedzsmentet, szakmai oktatást, teljes településmenedzsment szolgáltatást tud modulszerűen biztosítani, kéz a kézben járva az online marketing teljes spektrumában jártas csapattal: social media menedzsment, webfejlesztés, programozás és egyéb területekkel kiegészülve.

                                                                                                                           (X)

A Pearl elérhetőségei:

Csobota-Kis Árpád

06 70 399 5273

[email protected]

 

Kiss László

06 30 714 4408

kiss.laszlo@pearlmanagement


MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek

Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek 

Az utazás nehéz Indiában azoknak, akik nem házasok, azonban ennek ellenére szeretnének együtt utazni és közös szálláshelyen aludni.
Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban

Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban 

Évkezdetnek nem is rossz: két olyan csomagajánlatot állítottak össze, amely mindkettő ezt a célt szolgálja.
Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban

Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban 

Az a&o Hostels, Európa vezető hostellánca, 2025. január 1-jén megnyitotta második belga szálláshelyét, az a&o Brussels Centrumot.
Brandváltás az egykori Adria Palotában

Brandváltás az egykori Adria Palotában 

Az Al Habtoor Palace megérkezett Budapestre az ikonikus, egykori Adria Palotába, amelyet jóideje Ritz Carlton-ként ismertünk, korábban pedig a Meridien-lánc tagjaként nyílt meg ötcsillagos szállodaként a pesti Belváros szívében.
Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE

Új szakember a hévízi hotel élén – FRISSÍTVE 

Jakab Gábor lett a hévízi NaturMed Hotel Carbona új szállodaigazgatója.
Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél

Üzemeltetési területen változás a Danubius Hotels-nél 

A Danubius Hotels Zrt. új vezető kinevezésével indítja 2025-öt, megerősítve a szállodavállalat láncszintű üzemeltetését.
Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál

Milliós gázszámla és eltűnt bérlők a mogyoródi panziónál 

Több, mint harmincmilliós tartozást hátrahagyva váltak köddé a koreai befektetők.
Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén

Vendégek éjszakázhatnak Pablo Escobar egykori magánrepülőjén 

Aki Bristol környékére tervez látogatni mostanában, akár már az egykori drogbáró magángépéből átalakított Airbnb szállást is kibérelheti.
HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra

HOTCO 2025: Újabb előadók neveit hozták nyilvánosságra 

Az idei program különlegessége, hogy neves előadók osztják meg tapasztalataikat, amelyek értékes tanulságokkal szolgálhatnak minden résztvevő számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.