A szállodában úgy döntöttek, hogy a korábbi, a tulajdonosok neveinek kezdőbetűiből kirakott betűszónál a barna árnyalatait jelentő kifejezésről jobban asszociálhatnak a vendégek a szállodára, amelynek dizánját leginkább a barna és bézs színek jellemzik, tudtuk meg a szálloda igazgatójától, Russói Tamástól. A szépia szó a művészetben, grafikában és fotózásban a barnás árnyalást jelenti. Természetesen az új név a logóban, a szálloda honlapján és az email címeiben is megjelenik. A régi logóval ellátott textíliákat, törölközőket, fürdőköpenyeket folyamatosan cserélik le az újra. A névváltáshoz kapcsolódóan az immár négyéves szálloda dizájnja is felfrissült. A hotel változatlan üzemeltetésben működik, a megszokott vendégszeretettel és szolgáltatásokkal fogadja vendégeit.
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.