Szeretnél kevesebbet költeni jutalékra? Akkor a HotelHood könyv neked szól!

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak. Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Miről szól ez a könyv és miről nem?

A HotelHood könyv nem egy újabb, általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan írj blogot, hogy előrébb kerülj a keresőkben vagy hogyan posztolj érdekeset a Facebookon.

– Mégis olyan módszereket olvashatsz, amikkel gondolkozásmentesen tudsz hatékony lenni a Facebookon és a Google kereső hirdetések terén egyaránt.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra.

– Mégis több foglalást szerezhetsz vele a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Konkrétumokat fogsz olvasni, pontosan elmondom, mit és hogyan csinálj ahhoz, hogy növekedjen a szállodád weboldalán keresztül érkező foglalások száma. Segítek értelmezni a szállodádat körülvevő online folyamatokat, és végül egy letisztult, szállodás szemmel is átlátható stratégiát mutatok meg.

>>> Érdekel! >>>

3 dolog, amiben különbözik ez a könyv a többitől

1. Az itt leírt stratégia „örökzöld”

Biztosan te is látod, milyen gyorsan fejlődik minden, ami online. Nem telik el úgy egy hónap, hogy a Google vagy a Facebook ne jönne ki egy újabb frissítéssel vagy algoritmusváltással. Emiatt azonban neked nem kell aggódnod! Ebben a könyvben ezek a rendszerek - bár alappillérei a stratégiának - olyan alapkoncepciókra épülnek, amelyek 10 év múlva is megállják majd a helyüket.

2. Nem csak tanítjuk, hanem konkrétan csináljuk is

Sok marketing-tanácsadóval ellentétben aktívan dolgozunk együtt a szállodákkal, és minden módszert, amit ebben a könyvben találsz, már kipróbáltunk élesben, vendégeken.

3. Mellébeszélésmentes

Ez a könyv nem tartalmaz olyan megállapításokat, amelyek igazak minden weboldalra vagy általánosan az online marketingre. Sajnos sok olyan anyagot olvastam, ahol a szerző szállodai köntösbe bújtatva próbálja pontosan ugyanazt elmondani, mint másoknak, nem figyelve a szállodaipar sajátosságaira. Ez nagyon kártékony tud lenni, mivel arra buzdít, hogy olyan módszerekkel próbálkozz, amelyek más szegmensben jól működnek, de a szállodaiparban eleve kudarcra vannak ítélve.

Gondold meg!

Ha csak egy tanácsot hasznosítani tudsz, az első foglalás behozza az árát, és onnan folyamatos hasznot termel az új tudásod!

>>> Érdekel! >>>

(x)

 


Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.