Szeretnél kevesebbet költeni jutalékra? Akkor a HotelHood könyv neked szól!

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak. Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Miről szól ez a könyv és miről nem?

A HotelHood könyv nem egy újabb, általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan írj blogot, hogy előrébb kerülj a keresőkben vagy hogyan posztolj érdekeset a Facebookon.

– Mégis olyan módszereket olvashatsz, amikkel gondolkozásmentesen tudsz hatékony lenni a Facebookon és a Google kereső hirdetések terén egyaránt.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra.

– Mégis több foglalást szerezhetsz vele a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Konkrétumokat fogsz olvasni, pontosan elmondom, mit és hogyan csinálj ahhoz, hogy növekedjen a szállodád weboldalán keresztül érkező foglalások száma. Segítek értelmezni a szállodádat körülvevő online folyamatokat, és végül egy letisztult, szállodás szemmel is átlátható stratégiát mutatok meg.

>>> Érdekel! >>>

3 dolog, amiben különbözik ez a könyv a többitől

1. Az itt leírt stratégia „örökzöld”

Biztosan te is látod, milyen gyorsan fejlődik minden, ami online. Nem telik el úgy egy hónap, hogy a Google vagy a Facebook ne jönne ki egy újabb frissítéssel vagy algoritmusváltással. Emiatt azonban neked nem kell aggódnod! Ebben a könyvben ezek a rendszerek - bár alappillérei a stratégiának - olyan alapkoncepciókra épülnek, amelyek 10 év múlva is megállják majd a helyüket.

2. Nem csak tanítjuk, hanem konkrétan csináljuk is

Sok marketing-tanácsadóval ellentétben aktívan dolgozunk együtt a szállodákkal, és minden módszert, amit ebben a könyvben találsz, már kipróbáltunk élesben, vendégeken.

3. Mellébeszélésmentes

Ez a könyv nem tartalmaz olyan megállapításokat, amelyek igazak minden weboldalra vagy általánosan az online marketingre. Sajnos sok olyan anyagot olvastam, ahol a szerző szállodai köntösbe bújtatva próbálja pontosan ugyanazt elmondani, mint másoknak, nem figyelve a szállodaipar sajátosságaira. Ez nagyon kártékony tud lenni, mivel arra buzdít, hogy olyan módszerekkel próbálkozz, amelyek más szegmensben jól működnek, de a szállodaiparban eleve kudarcra vannak ítélve.

Gondold meg!

Ha csak egy tanácsot hasznosítani tudsz, az első foglalás behozza az árát, és onnan folyamatos hasznot termel az új tudásod!

>>> Érdekel! >>>

(x)

 


Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén

Májustól üzemeltetőváltás egy dobogókői és egy tihanyi szálláshely esetén 

Májustól az Accent Hotels üzemelteti a Cardoner Hotelt és a Tihany Yacht Clubot.
Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás

Pizzakészítés, olívaültetvények, sajtüzem, sonkagyár, fenntarthatóság és regionalitás 

Olaszországi tanulmányúton inspirálódtak a hazai kastélyszállodások.
Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén

Igazgatóváltás a Hotel Clark Budapest élén 

A Hotel Clark Budapestben a munkát idén májustól Lakézi András vezeti, aki Lukács Istvánt követi az igazgatói székben.
Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.