Szeretnél kevesebbet költeni jutalékra? Akkor a HotelHood könyv neked szól!

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak. Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

A HotelHood könyv nem egy újabb általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra. Mégis több foglalást szerezhetsz a benne foglalt módszerekkel a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Miről szól ez a könyv és miről nem?

A HotelHood könyv nem egy újabb, általános online marketing fogalmakról, trendekről és módszerekről szóló könyv, amit szállodás köntösben tálaltak.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan írj blogot, hogy előrébb kerülj a keresőkben vagy hogyan posztolj érdekeset a Facebookon.

– Mégis olyan módszereket olvashatsz, amikkel gondolkozásmentesen tudsz hatékony lenni a Facebookon és a Google kereső hirdetések terén egyaránt.

Ez a könyv nem arról szól, hogyan szerezz több látogatót a weboldaladra.

– Mégis több foglalást szerezhetsz vele a weboldaladon, mint amit eddig valaha tapasztaltál.

Konkrétumokat fogsz olvasni, pontosan elmondom, mit és hogyan csinálj ahhoz, hogy növekedjen a szállodád weboldalán keresztül érkező foglalások száma. Segítek értelmezni a szállodádat körülvevő online folyamatokat, és végül egy letisztult, szállodás szemmel is átlátható stratégiát mutatok meg.

>>> Érdekel! >>>

3 dolog, amiben különbözik ez a könyv a többitől

1. Az itt leírt stratégia „örökzöld”

Biztosan te is látod, milyen gyorsan fejlődik minden, ami online. Nem telik el úgy egy hónap, hogy a Google vagy a Facebook ne jönne ki egy újabb frissítéssel vagy algoritmusváltással. Emiatt azonban neked nem kell aggódnod! Ebben a könyvben ezek a rendszerek - bár alappillérei a stratégiának - olyan alapkoncepciókra épülnek, amelyek 10 év múlva is megállják majd a helyüket.

2. Nem csak tanítjuk, hanem konkrétan csináljuk is

Sok marketing-tanácsadóval ellentétben aktívan dolgozunk együtt a szállodákkal, és minden módszert, amit ebben a könyvben találsz, már kipróbáltunk élesben, vendégeken.

3. Mellébeszélésmentes

Ez a könyv nem tartalmaz olyan megállapításokat, amelyek igazak minden weboldalra vagy általánosan az online marketingre. Sajnos sok olyan anyagot olvastam, ahol a szerző szállodai köntösbe bújtatva próbálja pontosan ugyanazt elmondani, mint másoknak, nem figyelve a szállodaipar sajátosságaira. Ez nagyon kártékony tud lenni, mivel arra buzdít, hogy olyan módszerekkel próbálkozz, amelyek más szegmensben jól működnek, de a szállodaiparban eleve kudarcra vannak ítélve.

Gondold meg!

Ha csak egy tanácsot hasznosítani tudsz, az első foglalás behozza az árát, és onnan folyamatos hasznot termel az új tudásod!

>>> Érdekel! >>>

(x)

 


Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.