Mint ezzel kapcsolatos közleményükben kiemelik, az oldal struktúrája az elmúlt évek megváltozott piaci igényeihez igazodva alakult: a konferenciahotelek és csapatépítő helyszínek szegmentáltabban jelennek meg, mivel a látogatók a tréning és workshop helyszínek mellett ezekre keresnek leginkább.
A régiónként történő listázásban és kiemelésekben fontos szempont volt, hogy nemcsak a balatonparti, hanem a további vidéki csapatépítő helyszínek is egyre népszerűbbek a felhasználók körében.
“A megújítás során elsődlegesen a gyors és még praktikusabb keresőt helyeztük előtérbe, hogy pár kattintással releváns céges rendezvényhelyszín kínálatot nyújthassunk vállalati rendezvényekre ajánlatot kérő potenciális ügyfeleinknek”
- emelte ki Tatár György, a HotelPremio Group tulajdonosa.
A tartalombővítés mellett új funkciók is segítik a felhasználókat: a helyszínek böngészése közben saját helyszínlista állítható össze a fontos paramétereknek megfelelő helyszínekből. A kijelölt helyszínekre egy gombnyomással kérhetnek le csoportos ajánlatot a felhasználók, rengeteg időt és energiát spórolva egy-egy céges rendezvény szervezésekor.
Az adatbázisukban több mint 2400 meglévő céges partner ajánlatkéréseit kezelik, ez évi több, mint 1100 lebonyolított rendezvény helyszín kiválasztásának alapját jelenti.