Céges rendezvények területén hasít a HotelPremio csoport

Exkluzív helyszínen, az Operaházzal szemközt, az eredetileg Lechner Ödön által tervezett Dreschler-palotának emelt épületben, majd később a pestiek körében Balettintézetként ismert, és egy hosszú bezárási periódus után két hónapja Csipkerózsika-álmából igazi luxushotelként ébredő, W Hotel Budapestben tartotta céges partnerpartiját a cégeshelyszínek.hu portálként induló, mostantól pedig HotelPremio Group-ként hívott rendezvényszervező csapat, Tatár György alapító-tulajdonos vezetésével.

Aki az egyre több feladatokkal együtt járó, megnövekedett irányítói munkát nemrégiben megosztotta egy másik, szintén ismert turisztikai szakemberrel, Révész Róberttel. Akit egy idő után fel is hívott maga mellé a pódiumra, hogy bemutassa a jelen lévő meghívottaknak.

Az ügynökség meghívására mintegy 150 vendégnek az ügyvezető-tulajdonos, Tatár György röviden ismertette a plénum előtt cégük múltját, jelenét és a jövőjükről is megtudhattunk néhány részletet.

Tavaly piacvezető volt a cégeshelyszínek.hu a hazai rendezvényszervezői piacon, 1137 rendezvényt hoztak tető alá ügyfeleik megbízásából, egykapus ügyfélszolgálattal dolgoznak, és a B2B, azaz a corporate rendezvények szakértőjének számítanak toronymagasan idehaza. Emellett Balatonfüreden egy saját, 29 szobás butikhotelt is üzemeltetnek, Boutique Hotel Annuska néven, és legközelebbi terveik közt szerepel, hogy nemcsak a hazai piacon, hanem a környező országok területein is megjelennek rendezvényszervező szolgáltatásukkal. Elsőként Csehországban, hallhattuk az ügyvezetőt, aki azt is elmondta, 2024. januárjától kezdve prágai irodával is rendelkeznek. Varsó, azaz a lengyel piac került a következő célkeresztbe, de ott sem állnak majd meg, hanem szolgáltatásaik körét kiterjesztik további határon kívüli helyszínekre is, alapvetően a közeljövőben a balkáni térségre koncentrálva.

A társaság ma 2400 corporate ügyféllel dolgozik együtt, profiljuk pedig alapvetően a rendezvényszervezés, hallottuk még.

Több kisebb márka tartozik a cégcsoport ernyője alá, és csapatukat ezentúl egységesen HotelPremio Group-nak hívják. Majd arról szólt Tatár György, hogy aki hozzájuk csatlakozik ügyfélként hogyan és mi módon spórolhat meg bizonyos összeget a rendezvényszervezés során.

Tatár Györgyöt követően új cégvezető-társa, Révész Róbert is szót kapott, akit egyébként úgy mutatott be, hogy Róbert belépése alapozza meg a cégcsoport nemzetközi terjeszkedését. Révész megerősítette, a jövőben az itthon megszokott szolgáltatásokat külföldön is nyújtják, a csapatépítő tréningektől kezdve az incentive programokon át a corporate szobafoglalásig bármilyen megbízást teljesítenek, ajánlatkérésre 48 órán belül válaszolnak – többféle variációt kínálva.

Hallhattuk még, hogy idén májusban elindult micehungary.com oldaluk, amely a jelenleg elérhető legteljesebb magyarországi helyszínkínálat teszi foglalhatóvá a nagy nemzetközi cégek külföldi leányvállalatai számára.

A beszédek után exkluzív fogadás, valamint kiscsoportos háznézések sora következett, a programot tombola zárta.

Forrás: Turizmus Online


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.