Ujvári Péter értékesítési igazgató felel a szálloda komplex értékesítéséért és ezen belül kiemelten a vállalati, ill. MICE szegmens tartozik a felelősségkörébe. Elérhetőségei: [email protected], tel.: 06/20 776 22 89. A fiatal szakember az Accor szállodacsoport központi értékesítéséről igazolt át a Mellow Mood Hotels-hez.
Orbán Zoltán senior sales manager a jövőben a szálloda leisure és wholesaler partnereivel tartja a kapcsolatot. Szakmai tapasztalataira - többek között - a Hotel Aquarius-ban tett szert. Elérhetőségei: [email protected], tel.: 06/20 776 22 10
Petőfi Zsuzsanna junior sales manager az ügyféllel való kapcsolattartáson túl az értékesítési csapat adminisztrációs munkájában nyújt segítséget. Elérhetőségei: [email protected], tel.: 06/20 776 22 78
Péter Zsuzsanna, aki korábban is a Mellow Mood Hotels, azon belül a Fortuna City Hotel kötelékében dolgozott, az újonnan nyíló hotel szobafoglalási vezetője. Feladata a meglévő ügyfelekkel való napi kapcsolattartás, lekérések kezelése és az e-commerce üzletághoz tartozó teendők ellátása. Elérhetőségei: e–mail: [email protected], tel.: 06/20 776 22 01
Szeifert Adrienn junior reservation manager feladatkörébe tartozik a rezervációs munka támogatása, és azzal kapcsolatos adminisztratív feladatokat elvégzése. Elérhetőségei: e–mail: [email protected], tel.: 06/20 776 22 91.
(Turizmus Online)
Teljes az Alta Moda Fashion Hotel értékesítési csapata
2010 májusában nyitja meg kapuit a Mellow Mood Hotels legújabb és legexkluzívabb tagja a belvárosi Nádor utcában, melynek értékesítési és rezervációs csapata immár teljes létszámban látja el a sales feladatokat.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje
Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest
A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Látványosan belépett a Mövenpick a budapesti szállodapiacra
A budapesti Mövenpick Hotel Budapest Centre története mesébe illő, megjelenése lenyűgöző.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.