Teljesen megújult az ibis Budapest Centrum

A belváros szívében a Ráday utcában található ibis Budapest Centrum teljesen megújult belsővel készül a következő szezonra, a brand legújabb nemzetközi sztenderdjeinek újdonságait és praktikusságát kihasználva.

A teljesen felújitott „Coquelicot” szobákban a régi szőnyegpadlót parketta váltotta, kicserélték az ágyakat és az ágytakarót, a duvet paplan helyettesíti, LCD-tv-k, teljes sötétítést biztosító függönyök kerültek beépitésre. Az ibis New Generation lobbyban, mely Magyarországon elsőként itt került kialakításra, már a belépéskor egy erre dedikált „ibis felületen” tájékoztatják a vendéget a speciális szolgáltatásokról: a 24 órás recepcióról, a 15 perces elégedettségi garanciáról (ha egy kérést negyedórán belül nem teljesítenek, a lánc vendége az utas egy éjszakára), a hajnal 4-tól déli 12-ig tartó reggeliről, a non-stop elérhető snackekről és italokról, illetve az internet elérésről.

A szállodában 8 órán keresztül lehet reggelizni. A reggeliztetés hajnalban az eary bird menüvel kezdődik, az all you can eat svédasztallal folytatódik és délig várják a későn ébredőket.

A New Generation lobbyban központi helyen lévő nyitott recepciós pult mögött két képernyőn a vendégeket tájékoztatják a ház szolgáltatásairól, illetve további hasznos információkról, valamint egy külön websarokban két számítógép ingyenes internet hozzáféréssel biztositott a szállóvendégek részére. A lobbyban elhelyezett, Business Connection Point-nak nevezett magasított asztalon a laptopok és egyéb elektronikus eszközök használatára/töltésére különböző országok sztenderdjeinek megfelelő konnektorok állnak rendelkezésre.

A szálloda a környezettudatosságra továbbra is komoly hangsúlyt fektet. A többi magyarországi ibis hotelhez hasonlóan az ISO 14001-es auditációval is rendelkező szálloda felújitásakor többek közt LED-es lámpák kerültek a szobákba, a fürdőszobai csapokba egy, a vízfolyás erősségét csökkentő perlátor került, a mosdónál, illetve a zuhanynál elhelyezett környezetbarát sampon és tusfürdı megfelel az ECOLAB követelményeknek, valamint a szálloda szeméttárolójában szelektív válogatják hulladékot. A környezettudatosság fontosságára a hotel belső kommunikációjában a vendégek figyelmét is felhivja.

Az ibis Budapest Centrum szálloda felújítását követően immár megújult belsővel, fiatal és dinamikus, jól képzett személyzettel biztosítja az ibisre jellemző minőségű szervizt, a kiemelkedő ár-érték arányt, valamint garantálja vendégei teljes megelégedettségét. (Sajtóközlemény)


Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.