A turisztikai tanácsadó és szoftverfejlesztő vállalat szakértői szerint a vendégek egyre inkább elvárják, hogy az észrevételeiket valós időben, digitálisan is megoszthassák, és ezekre azonnali megoldásokat, visszajelzéseket várnak a hotelektől és az éttermektől.
A beérkező vélemények feldolgozása azonban manuálisan időigényes folyamat, ahogyan a cselekvési tervek elkészítése is. Különösen igaz ez nagyobb létszám vagy forgalmas időszakok esetében, így a növekvő digitális interakciós igénynek való megfelelés nemcsak kapacitás, hanem szoftveres infrastruktúra kérdése is.
“Olyan eszközt terveztünk, ami képes elemezni, kiértékelni és konkrét cselekvési tervként használható információvá alakítani a valós idejű visszajelzéseket”
- mondja Belán Miklós, a vállalat alapító-vezérigazgatója a SurvAI-ról.
“Az eszköz így megteremti annak a lehetőségét, hogy a hotelek és az éttermek azonnal reagálhassanak az aktuális észrevételekre, így a vendégek minden eddiginél nagyobb odafigyelést kaphatnak, akár egyedi igényeik, kéréseik kapcsán is.”
Az önálló termékként vagy az AI-alapú Everguest Intelligence szoftveres döntéstámogató rendszer részeként is elérhető SurvAI sokrétűen, de gyorsan és egyszerűen használható megoldás a vendégelégedettség növelésében.
Fotó: Everguest
Főbb előnyei:
- Valós idejű visszajelzések: A vendégek már a hotelben eltöltött idő vagy az étkezés közben is adhatnak visszajelzést, amit a létesítmény vezetői azonnal láthatnak és értékelhetnek.
- AI-alapú elemzések: A beépített mesterséges intelligencia az írásos visszajelzéseket elemzi és szakmai cselekvési tervekké alakítja, segítve a szolgáltatások gyors fejlesztését.
- Felhasználóbarát felület: Egyszerű és intuitív kialakításának köszönhetően a kérdőívek gyorsan elkészíthetők, illetve újra felhasználhatók.
- Hatékony adatszolgáltatás: A mondatszerű visszajelzéseket adatokká alakítja és elemzésekbe rendezi, biztosítva a pontos és azonnali válaszadást, cselekvést.
- Proaktív megoldások: Az átlátható és gyorsan értelmezhető AI-alapú összefoglalók és szakmai javaslatok lehetővé teszik a vendégelégedettség valós idejű növelését.
A szoftver használata nem igényel speciális eszközöket, a használatához mindössze jó minőségű internetkapcsolatra van szükség, így könnyen integrálható a meglévő szoftveres környezetbe.