Új megoldás a valós idejű vendégvélemények kezelésére

Megérkezett az Everguest új, AI-alapú szoftveres megoldása, a SurvAI by Everguest Intelligence, amely lehetővé teszi a vendéglátóipari szakembereknek, hogy valós időben gyűjtsenek visszajelzéseket a vendégektől, és azonnal reagáljanak az észrevételekre.

A turisztikai tanácsadó és szoftverfejlesztő vállalat szakértői szerint a vendégek egyre inkább elvárják, hogy az észrevételeiket valós időben, digitálisan is megoszthassák, és ezekre azonnali megoldásokat, visszajelzéseket várnak a hotelektől és az éttermektől.

A beérkező vélemények feldolgozása azonban manuálisan időigényes folyamat, ahogyan a cselekvési tervek elkészítése is. Különösen igaz ez nagyobb létszám vagy forgalmas időszakok esetében, így a növekvő digitális interakciós igénynek való megfelelés nemcsak kapacitás, hanem szoftveres infrastruktúra kérdése is.

“Olyan eszközt terveztünk, ami képes elemezni, kiértékelni és konkrét cselekvési tervként használható információvá alakítani a valós idejű visszajelzéseket”

- mondja Belán Miklós, a vállalat alapító-vezérigazgatója a SurvAI-ról.

“Az eszköz így megteremti annak a lehetőségét, hogy a hotelek és az éttermek azonnal reagálhassanak az aktuális észrevételekre, így a vendégek minden eddiginél nagyobb odafigyelést kaphatnak, akár egyedi igényeik, kéréseik kapcsán is.”

Az önálló termékként vagy az AI-alapú Everguest Intelligence szoftveres döntéstámogató rendszer részeként is elérhető SurvAI sokrétűen, de gyorsan és egyszerűen használható megoldás a vendégelégedettség növelésében.

Valós idejű vendégélmény visszajelzések
Valós idejű vendégélmény visszajelzések
Fotó: Everguest

Főbb előnyei:

  • Valós idejű visszajelzések: A vendégek már a hotelben eltöltött idő vagy az étkezés közben is adhatnak visszajelzést, amit a létesítmény vezetői azonnal láthatnak és értékelhetnek.
  • AI-alapú elemzések: A beépített mesterséges intelligencia az írásos visszajelzéseket elemzi és szakmai cselekvési tervekké alakítja, segítve a szolgáltatások gyors fejlesztését.
  • Felhasználóbarát felület: Egyszerű és intuitív kialakításának köszönhetően a kérdőívek gyorsan elkészíthetők, illetve újra felhasználhatók.
  • Hatékony adatszolgáltatás: A mondatszerű visszajelzéseket adatokká alakítja és elemzésekbe rendezi, biztosítva a pontos és azonnali válaszadást, cselekvést.
  • Proaktív megoldások: Az átlátható és gyorsan értelmezhető AI-alapú összefoglalók és szakmai javaslatok lehetővé teszik a vendégelégedettség valós idejű növelését.

A szoftver használata nem igényel speciális eszközöket, a használatához mindössze jó minőségű internetkapcsolatra van szükség, így  könnyen integrálható a meglévő szoftveres környezetbe.


Magyar sikerek a neves nemzetközi díjátadón

Magyar sikerek a neves nemzetközi díjátadón  

Bejelentette 2024-es év nyerteseit a World Culinary Awards és a World Spa Awards.
Nevet vált a  Boutique Hotel Budapest

Nevet vált a Boutique Hotel Budapest 

A Boutique Hotel Budapest (korábban Boutique Hotel Zara) 2006. augusztusában nyitotta meg kapuit Budapest szívében.
Új igazgató a Matild Palota élén

Új igazgató a Matild Palota élén 

Mr. Serkan Hüsünbeyi lett a budapesti luxusszálló igazgatója.
Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág

Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág 

Meddig él egy hírneves kaszinó-szálloda? Akár hetven évig. Legalábbis a Las Vegas-i Tropicana ezt mondhatja el magáról.
Jön a szállodák éjszakája

Jön a szállodák éjszakája 

2024. október 18-19-én országos szinten elindul a Szállodák Éjszakája kultúrális rendezvénysorozat.
Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma

Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma  

A vizsgált háromhónapos időszakban június volt az a hónap, amikor az összes uniós országban nőtt az online platformokon keresztül lefoglalt vendégéjszakák száma.
Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén

Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén 

Anisity István lett az Art Hotel Szeged szállodaigazgatója.
Az Ezresek Klubjának előkelő tagja lett ez a szállodai márka

Az Ezresek Klubjának előkelő tagja lett ez a szállodai márka 

Az ismert szállodai brand 2024-ben történelmi mérföldkőhöz érkezett ezredik szállodája megnyitásával.
Fókuszban a szállodafejlesztések

Fókuszban a szállodafejlesztések 

A tekintélyes nemzetközi szállodabefektetési fórum évek óta az európai hotelfejlesztési stratégiai pontokra összpontosít, elsősorban Közép- és Kelet-Európa, valamint a Kaukázus térségében.
Helyzetkép a balatonfüredi szállodák kihasználtságáról

Helyzetkép a balatonfüredi szállodák kihasználtságáról 

Így alakul a főszezon és főszezonon kívüli időszak a füredi hotelekben.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.