A Hotel Helikon üzemeltetését 2010. március 1-től vette át a H Management Kft. A szálloda új igazgatója Fazekas József György, a H Management Kft. ügyvezető igazgatója. A szakember 20 éve tevékenykedik a balatoni turizmusban, 12 éve a szállodaiparban. Mielőtt a siófoki Hunguest Hotel Ezüstpart vendéglátó vezetője lett, kisebb szállodákat igazgatott, 2004-től napjainkig pedig az Ezüstpartot vezette.
Az értékesítési igazgató személyében nem történik változás, a posztot továbbra is Sebestyén Szilvia tölti be. A H Management Kft. körlevelében felhívja partnerei figyelmét, hogy a Hotel Helikon által kötött szerződéseket átvállalja, és az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az érvényes szerződés újrakötése nem szükséges, mindössze az üzemeltető céggel kapcsolatos adatváltozást kérik azon átvezetni.
A ház elérhetőségei az alábbiak szerint változnak:
Kapcsolatfelvétel és szobafoglalás:
Tel.: + 06 83 889 600
Fax: + 06 83 889 609
Email: [email protected] , [email protected]
(Turizmus Online)
Új igazgató a Hotel Helikonban
Mint arról már korábban hírt adtunk, a Danubius Hotels Zrt. működésének optimalizálása érdekében háromcsillagos keszthelyi szállodáját, a Helikont ez év márciusától öt évre bérbe adja. Az üzemeltetőváltással személycsere is történik az igazgatói poszton.

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban
Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik
A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában
Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban
A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.