A 163 szobás, 54 millió euróból felújított szálloda a francia főváros szívében, a Haussmann Boulvard-on található, gyalogos távolságra például a Louvre-tól, a Sacré-Cœur-től és a Moulin Rouge-tól.
„Az M Social a kreativitásról és a szenvedélyről szól. Ha ezt kombináljuk a szálloda központi elhelyezkedésével, akkor megvan a nyerő formula az utazók vágyainak kielégítésére. Európa újra kinyitott, ezért éppen ez a megfelelő pillanat arra, hogy megjelenjünk ebben a kulcsfontosságú városban” – vázolta a szálloda filozófiáját Kwek Leng Beng, a Millennium & Copthorne Hotels Limited ügyvezető elnöke a traveldailynews.com tudósítása szerint.
A Millennium Hotels and Resorts azt tervezi, hogy a márkát további, turisztika szempontból jelentős városokban bővíti.
Az M Social márka 2016-ban indult el Szingapúrban. Az M Social Hotel Paris Opera a márka negyedik helyszíne, a korábban megnyitott szállodák New Yorkban, Szingapúrban és Aucklandben találhatók.
Forrás: Travel Daily News