A Tensi legújabb termékét Végh Andrea, a társaság termékfejlesztési igazgatója mutatta be szerdán a Boscolo New York Palace Hotelben. A szakember igyekezett rávilágítani, mitől korszakos jelentőségű, hogy a patinás Club Med annyi évtized után végre megjelenik a magyar piacon. Az öt kontinensen 80 házat üzemeltető francia szállodavállalat 1950-ben kezdte meg működését, és az első évek sikerei után kezdte felvásárolni a telkeket világszerte újabb és újabb házai számára. Piaci előnyéből adódóan így a legjobb adottságokkal rendelkező helyszíneket sikerült kiválasztania a Club Med-ek otthonául, lett légyen az a karib térségben, a mediterrán vidékeken vagy az európai alpesi síparadicsomokban. A társaság a kezdetektől fogva szem előtt tartja a környezettel harmonizáló építkezést. Nem épít kétemeletesnél magasabb hoteleket, előnyben részesíti a bungalókat, eco-lodge-okat, és mindig a helyi építészeti stílust követi.
Sikerének egyik legfontosabb titka a számtalan sportlehetőség: több mint 80 házában 60 különféle sport űzhető. Az úszómedence, a legalább hat teniszpálya, az íjászat, valamint a wellness és fitnesz minden házban alapfelszereltség. Számos ház saját golfpályával is rendelkezik és az artistaiskola egyre több szálloda új és különleges szolgáltatása. Amitől még különlegesek a Club Med-ek, az az animátorok elképesztő mennyisége (1000 férőhelyes hotelben 300 animátor dolgozik), képzettsége és elhivatottsága, amellyel igyekeznek a vendégek szórakoztatását és kikapcsolódását szolgálni. A Club Med-ek arra is figyelnek, hogy a feltörekvő küldőpiacok számára anyanyelvi animátorokat biztosítsanak.
Erős oldaluk még a gasztronómia és a gyermekbarát szolgáltatások: akár egész napra is lefoglalják a gyerekeket, a csecsemőket már 4 hónapos kortól várják és nagy fegyvertényük, hogy a tinédzserek figyelmét is képesek lekötni. A Club Med házak all inclusive szolgáltatást nyújtanak, olyannyira, hogy a napközbeni étkezéseken és az italokon túl a sportprogramok – kivéve palackos merülés - és a környékbeli kirándulások árát is tartalmazza a részvételi díj. A Club Med, hogy ezzel is kitűnjön a piacon, nem csillagokkal, hanem szigonyokkal jelöli szállodái kategóriáját, 3-tól 5 szigonyig. A háromszigonyos házak berendezésében a háromcsillagosnak felelnek meg, de szolgáltatásaik gazdagsága miatt inkább a négycsillagos színvonalba sorolnák őket a szakemberek. A több mint 80 Club Med ház közül 3 kifejezetten szinglik számára készült.
Végh Andrea a tájékoztatón felhívta a Tensi partnereinek figyelmét arra, hogy a Club Med számos előnyéből adódik egyetlen hátránya is, hogy árai valamivel magasabbak mint más felsőkategóriás klubszállodáké, ebből adódóan azonban magasabb összegek is folyhatnak be a 10 százalékos jutalékokból a viszonteladók számláira. A Club Med szállodák közül az összes, mintegy 23 olasz, svájci és francia síszálloda a társaság legmagasabb árszínvonalú termékei.
A Club Med összes piaca közül egyébként a magyar piacon vannak a legjobb árak, amelyek 5-10 százalékkal alacsonyabbak az eddig legolcsóbbnak tartott franciaországi áraknál. A Club Med szállodák többnyire önállóan, szálláshelyként foglalhatók, de a Párizsból charterrel repült Club Med desztinációk mint például Marokkó és a Maldív-szigetek csomagban is foglalhatók. A Tensi a Club Med-et értékesíteni kívánó partnereinél rövid időn belül kihelyezi a foglalási rendszert, amelyen online elérhető az árualap. A Tensi nyárig értékesítési versenyt hirdet az új termékre.
A Tensi a Club Med-en kívül még egy meglepetést tartogat: még az ősztől a párizsi Eurodisney preferált ügynöke lesz, ami azt jelenti, hogy a Tensi és rajta keresztül a társaság viszonteladói hozzáférést kapnak a szórakoztatópark online foglalási rendszeréhez. Ezzel elkerülhető lesz a nehézkes lekérés, nagyobb volumenben tudnak foglalni az irodák, több jutalékot kapnak és a magyar piacon eddig még ismeretlen új e-ticket szolgáltatáshoz is hozzáférnek. A korábbiaktól eltérően speciális csomagajánlatok és akciók is jelen lesznek a magyar piacon az Eurodisney kiemelt értékesítésével.