Az ibis Budapest Centrum a most befejezett fejlesztésének köszönhetően széles körű, házon belüli megoldásokkal teszi kényelmesbbé a siketek és nagyothallók ott-tartózkodását. A hallássérült vendégek legnagyobb problémái az ébresztés, a tűzjelző és a vendég érkezését jelző kopogás nem-észlelése. A probléma megoldása érdekében az ibis Budapest Centrum szállodában egy többfunkciós, a szobában kényelmesen elhelyezhető jelzőrendszert alakított ki.
A tűzriadót, a csengetést és a telefon csörgését (vagyis akár az ébresztést) a rendszer erős, villogó fénnyel jelzi a vendég felé. A funkciók támogatása érdekében egy rezgőjelzőt is telepítettek a vendégek párnájába, így szinte kizárt, hogy a siketek átaludják az ébresztést. A villogó fényhez minden esetben megjelenik a tüzet, csengőt vagy telefont jelző piktogram a fali készüléken és a lámpán, így a vendég számára is egyértelmű, hogy milyen jellegű riasztást kapott. A rendszer bármilyen szobatípusba könnyedén beszerelhető, egy mozdulattal ki-be kapcsolható, igy ezen szobák nem csupán a hallássérültek számára használhatóak.
Az ibis Budapest Centrum folytatja a megkezdett párbeszédet a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével és további fejlesztéseket terveznek a segítségre szoruló vendégek komfortérzetének fokozásáért.