Üzleti utazókat is vár főszezonon kívül az ötcsillagos balatoni gyerekhotel

A balatoni térség egész éves látogatottságának bővítésére és az üzleti utazók megszólítására törekszik a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton. A szálloda célja, hogy a megszokott konferencia-helyszínektől eltérő, különleges tereivel új színt vigyen a céges és ügynökségi rendezvényekbe, és ennek érdekében nagy hangsúlyt fektetnek a MICE (avagy üzleti rendezvények) szegmens bővítésére. Simon Dávid, a hotel sales menedzsere a közelgő MICE Business Day-en mutatja be fejlesztéseiket, melyek célja, hogy a Balaton partját vonzóbbá tegyék az üzleti turizmus számára is.

A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton fő célja, hogy még több látogatót vonzzon Magyarország egyik legkedveltebb turisztikai régiójába – nemcsak a nyári szezonban, hanem az év minden időszakában bemutassa a Balaton és környékének sokszínűségét.

A hotel fejlesztésekbe kezdett a MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) szolgáltatásainak bővítése érdekében, hogy a családok mellett a cégek és ügynökségek számára is ideális helyszínt biztosítson.

A Mövenpick BalaLand nem egy tipikus konferenciaszálloda, olyan különleges, a szokásos business helyszínektől eltérő opciókkal rendelkezik, mint a Family Park vagy a spa szintje – ahol most már üzleti találkozók, workshopok, kisebb konferenciák és csapatépítők lebonyolítása is lehetséges, mindezt a festői Balaton-parton.


Fotó: Mövenpick BalaLand

A trendek azt mutatják számunkra, hogy a fővároson kívül is egyre növekszik az üzleti célú kereslet. A vendégek egyre inkább keresik az olyan lokációkat, ahol az üzleti utakat szabadidős aktivitásokkal vagy akár gasztronómiai élményekkel egészíthetik ki. A balatoni régió ideális választás ebből a szempontból és a szállodáknak is remek lehetőség, hogy csökkentsük a szezonalitást és egész évben növeljük a vendégszámokat. 

– mondta Simon Dávid, a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton sales menedzsere.

A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton MICE szegmensének fejlesztése hosszú távú stratégiai cél, amely része annak az elköteleződésnek, hogy a Balaton régióját ne csak a szabadidős, hanem a prémium üzleti turizmus számára is különleges célponttá tegyék


Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül 

Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.
Fontos mérföldkő a hostellánc életében

Fontos mérföldkő a hostellánc életében 

Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.
Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél 

A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.
Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.