Januárban vett tulajdonrészt a Bé- csi úti Új Udvar Üzletközpontban az izraeli üzletember, ahol július 1-jén sajtótájékoztató keretében jelentette be, hogy exkluzív gasztro- és szórakoztató központot hoz létre, amelynek első fázisa még idén év végéig átadásra kerül.
NEM GOZSDU-UDVAR 2.
A befektető leszögezte, nem a Gozsdu- udvar óbudai klónját szeretné létrehoz- ni, mindössze annyi a hasonlóság a két központi fekvesű helyszín között, hogy könnyen megközelíthetőek bárki számá- ra. Míg a Gozsdu-udvar célközönsége fő- ként a külföldiek (70%) és a helyi fiatalok közül kerül ki, addig új tulajdona – amely hamarosan Buda Entertainment & Gastro néven kerül be a köztudatba – Óbuda la- kosságának igényeit kívánja kiszolgálni.
BÁR A TETŐN
Azt is fontos hangsúlyozni, hogy nem egy klasszikus értelemben vett bevá- sárlóközpontot építenek újjá, mert, érvelt a szakértő, a plázák ideje már leáldozott, ahogy a világban mindenütt, így Magyar- országon is. A fő koncepció az új budai létesítménynél egész más: abszolút nyitott tér születik, különleges szolgáltatások tárházával. Erre a nyitott térre a legjobb példa a tetőtéren felújításra váró, 150 mé- ter hosszúságú tetőterasz, ahová szó- rakozóhelyeket és éttermeket, bárokat tervez Arie Yom-Tov. Az épület további szintjén két diszkó kap helyet, emellett lesz gyerekszínház, magyar folklórbe- mutató élő show-val és egy exkluzív „Bed Movie” terem, ahol franciágyból nézhetik a vendégek a különböző cult filmeket. Ehhez hasonló létesítmény világszinten csupán Londonban található, jegyezte meg a kreatív üzletember.
NINCS PÉNZED BÉRLETI DÍJRA? SEBAJ!
Az épületegyüttes legfontosabb része lesz az „Art, Kraft and Culture” szint, ahol fi- atal művészek mutathatják be alkotása- ikat egész éven át. Egyedülálló módon fix bérleti díjat nem kell majd fizetniük, hanem az alkotások eladásai után jár ju- talék a tulajdonosnak. Ugyanitt lesz majd egész héten át nyitva tartó termelői piac is, ahol hazai kistermelők értékesíthetik minőségi termékeiket. A legalsó szinten a jelenlegi hipermarket nyílik újra – szin- tén egész más koncepcióval, mint eddig: hiszen a szigetes megoldásban csak és kizárólag minőségi, toptermékeket áru- sítanak majd.
KEZDŐDIK AZ ÁTÉPÍTÉS
Az egymilliárd forint értékű beruházás több részletben történik, az első fázist idén ősszel adják át. A tervek szerint ek- kora készül el az „Art, Kraft and Culture” témájú projekt, valamint a szórakoztató részleg. A szupermarketet 2015 márci- usában vehetik birtokukba a vásárlók.
MEGHÖKKENTŐ HOSTEL IS LESZ
Arie Yom-Tuv a Le Meridien szálloda korábbi résztulajdonosaként lapunknak elmondta, párhuzamosan több projekten dolgozik, így egy újabb budapesti szálloda is a tervei között szerepel. Ezúttal egy kifejezetten a fiataloknak szóló, modern és divatos hotelt álmodott meg, amely meglehetősen kilóg a budapesti szállo- dák sorából. Egyelőre azonban elsősorban arra koncentrál, hogy sikeresen indít- sa útjára legújabb „gyermekét”, a Buda Entertainment és Artot.