Változás a szallas.hu háza táján

Átalakul az Ecommerce Hungary, adta hírül a szallas.hu hírportál, amely tagja a szövetségnek.

Az Ecommerce Hungary elfogadta az új Alapszabályt, amely szerint három kereskedelmi tagozat alakul méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak.

Mi pontosan ez a szövetség?

Magyarország vezető e-kereskedelmi szövetsége a teljes szektor megkerülhetetlen érdekképviseleti szövetségévé válását tűzte ki stratégiai céljaként. Az egyesület 15 éves fennállása óta robbanásszerűen átalakult az elektronikus kereskedelem. Az elsők között csatlakozó szereplők jelentős növekedésen mentek keresztül, esetleg már el is tűntek a piacról. Ugyanakkor az újabb, kisebb belépők és a régebbi tagok között így jelentős, behozhatatlan különbségek állnak fenn. Mindezek a szövetség szervezeti struktúrájának átalakulásához vezettek. „Az átszervezéshez figyelembe vettük a tagok visszajelzéseit is – mondta dr. Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja. – Az átalakulás főbb alappillérei a pártatlanság, a visszahívhatóság, az elnöki túlsúly mérséklése, az eltérő méretű piaci szereplők elvárásainak megfelelés és az érdekképviseleti igény.”

Tagozatokba csoportosulnak

Az új struktúrában a B2C e-kereskedők és platform szolgáltatók által alkotott önálló, vállalati méret szerint szétváló, kereskedelmi tagozatokban folyik majd az egyesületi munka. A besorolás így a nettó éves árbevételhez is kötött. Kisvállalati tagozatba tartoznak a nettó éves 800 millió forint alatti kosaras árukereskedelemet lefolytató szereplők, nettó éves 800 millió forint és 10 milliárd forint közöttiek képezik a középvállalati tagozatot, míg e fölött pedig a nagyvállalati tagozatba tartoznak az e-kereskedelmi szereplők. A platform szolgáltatók (közvetített szolgáltatást nyújtók – pl. Szallas.hu) esetén pedig nettó 1 milliárd forint feletti éves árbevétel esetén már a nagyvállalati tagozatba tartoznak. „Ezt a platformok piaci súlya és az eltérő bevétel/nyereség arány is indokolja” – tette hozzá Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja.

 

 

Forrás: Flow pr


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.