Veszik ki a hűtőből a pezsgőt a Szallas.hu-nál

Van okuk az ünneplésre. A vasalós-kávéfőzős néven elhíresült reklámkampány is nyilván dobott a tavaly elért jó számokon.

20 százalék feletti bővüléssel 4,17 milliárd forintos rekordbevételt ért el 2018-ban a Szallas.hu Kft., míg a cég által Romániában tavaly vásárolt Travelminit.ro megkétszerezte árbevételét és az egyik legnagyobb üdülési csekk elfogadóvá vált.

A foglaló portál előrejelzése szerint idén további növekedés várható a belföldi turizmus terén, amit az egyre intenzívebb turisztikai fejlesztések, így például a Kisfaludy Program is támogatnak. Több mint 1 millió vendégéjszakát foglaltak le oldalukon 2018-ban, ami pénzügyi értelemben 21 százalékos növekedést és 4,17 milliárd forintos bevételt jelentett.

A cég létszámban is jelentősen gyarapodott, magyarországi és külföldi alkalmazottainak száma a tavalyi évben 107-ről 127-re nőtt, Kolozsváron a Travelminit létszáma pedig elérte a 35 főt. „2018-ban már rendkívül aktívvá váltunk a környező országokban is. Év elején vásároltuk fel lengyel vetélytársunkat, amely azóta már technológiai és szervezeti értelemben is a részünkké vált, de ide sorolnám a Travelminit International SRL-ben szerzett tulajdonrészt is, melynek révén a középtávú cél a piacvezető pozíció megszerzése Romániában. A Travelminit egyébként a tavalyi évben duplázott, bevétele átlépte a 200 millió forintot, miközben az egyik legnagyobb üdülési csekk elfogadó is lett” – mondta el Szigetvári József, a cég ügyvezetője.

Mindeközben a cég Magyarországon kínált szálláshelyeinek száma tavaly átlépte a tízezret, míg nemzetközi szinten már közel 470 ezer egyedi ajánlat érhető el. „

A portál előrejelzése alapján a belföldi turisztikai piac 2019-ben is tovább bővülhet. „Úgy látjuk, hogy mindez nemcsak a vendégéjszakák számában és a bevételben, hanem a szolgáltatások minőségének folyamatos javulásában is megmutatkozik majd, melyben hangsúlyos szerepe van, illetve lesz a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Programnak” – tette hozzá az ügyvezető.

Ami pedig a további trendeket illeti, az előfoglalási adatok alapján 2019-re még inkább igaz, hogy egyre tudatosabb a magyar, ha utazásról van szó: átlagosan már akár 130 nappal előre lefoglaljuk szállásunkat, ráadásul ezt egyre többször okostelefon segítségével tesszük meg.

A dinamikus külföldi terjeszkedés 2019-ben is markáns cél,  idén Romániában szeretnék megháromszorozni a forgalmukat. A vállalat Lengyelországban is intenzív bővülésre számít a 2018 szeptemberében sikeresen zárult akvizíció eredményeként, ugyanakkor Horvátországban is 30% növekedés a cél. „Mindezek mellett a környező országokban továbbra is keressük a potenciális partnereket tulajdonosunk, a PortfoLion támogatásával, hogy újabb beruházások révén tovább erősítsük a pozíciónkat” – zárta a jövő évvel kapcsolatos tervei felvázolását Szigetvári József. 

Forrás: Szallas.hu


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.