Visegrádi szállodatűz: így jutnak kártérítéshez a pórul járt vendégek

Jelenleg akadoznak a szombati tűzesetben súlyos károkat szenvedett visegrádi Hotel Silvanus kommunikációs csatornái, de azok kijavítása után a szálloda megkeresi mind a katasztrófában érintett, mind a jövőbeli foglalással rendelkező vendégeket kártalanítás végett. Az igazgató kiemelte, a befizetett előleg nem vész el, szeretnének hiteles vendéglátók maradni.

A hétvégi visegrádi szállodatűzben kárt szenvedett vendégek természetesen kártérítésre jogosultak. Az MFOR megpróbálta kideríteni, mi a teendőjük azoknak, akik a Hotel Silvanus vendégeként akár a pihenésük félbeszakítására kényszerültek, akár a tűzesetben az ingóságuk semmisült meg.

Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád
Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád

A cikk első felében Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) kommunikációs vezetője tájékoztatta a lapot arra vonatkozóan, hogy a nem túl elterjedt belföldi utasbiztosítás hiányában milyen lehetőségeik vannak a károsultaknak: mely biztosítás kiegészítéseként, milyen tételekre nyújthatnak be kárigényt. 

A szakember mindenekelőtt azt javasolja, hogy az utasok első körben a szállodával vegyék fel a kapcsolatot, hiszen ők rendelkezhetnek olyan biztosítással, mely a szálloda lakóinak ingóságaira is kiterjed.

Az MFOR kereste a tűzesetben érintett szálloda vezetőségét is. Pintér Róbert, a Hotel Silvanus igazgatója telefonon azt nyilatkozta, a káreseményeket a hatóságok vizsgálatait (tűzvizsgálat, rendőrségi nyomozás) után tudják rendezni. 

Pintér Róbert telefonon is megerősítette, ami Facebook-oldalukon olvasható, és ami a központi e-mail címre küldött automatikus válaszlevélben is szerepel. Eszerint a kommunikációs csatornáikhoz (internet, levelezőrendszer, szállodai adatbázis stb.) jelenleg nincs hozzáférésük, de nagy erőkkel dolgoznak az ideiglenes elérhetőség kiépítésében. Ezt követően azonnal felveszik a kapcsolatot mind a tűzesetben érintett vendégekkel, mind a jövőbeni foglalások vendégeivel is. 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?