Visegrádi szállodatűz: így jutnak kártérítéshez a pórul járt vendégek

Jelenleg akadoznak a szombati tűzesetben súlyos károkat szenvedett visegrádi Hotel Silvanus kommunikációs csatornái, de azok kijavítása után a szálloda megkeresi mind a katasztrófában érintett, mind a jövőbeli foglalással rendelkező vendégeket kártalanítás végett. Az igazgató kiemelte, a befizetett előleg nem vész el, szeretnének hiteles vendéglátók maradni.

A hétvégi visegrádi szállodatűzben kárt szenvedett vendégek természetesen kártérítésre jogosultak. Az MFOR megpróbálta kideríteni, mi a teendőjük azoknak, akik a Hotel Silvanus vendégeként akár a pihenésük félbeszakítására kényszerültek, akár a tűzesetben az ingóságuk semmisült meg.

Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád
Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád

A cikk első felében Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) kommunikációs vezetője tájékoztatta a lapot arra vonatkozóan, hogy a nem túl elterjedt belföldi utasbiztosítás hiányában milyen lehetőségeik vannak a károsultaknak: mely biztosítás kiegészítéseként, milyen tételekre nyújthatnak be kárigényt. 

A szakember mindenekelőtt azt javasolja, hogy az utasok első körben a szállodával vegyék fel a kapcsolatot, hiszen ők rendelkezhetnek olyan biztosítással, mely a szálloda lakóinak ingóságaira is kiterjed.

Az MFOR kereste a tűzesetben érintett szálloda vezetőségét is. Pintér Róbert, a Hotel Silvanus igazgatója telefonon azt nyilatkozta, a káreseményeket a hatóságok vizsgálatait (tűzvizsgálat, rendőrségi nyomozás) után tudják rendezni. 

Pintér Róbert telefonon is megerősítette, ami Facebook-oldalukon olvasható, és ami a központi e-mail címre küldött automatikus válaszlevélben is szerepel. Eszerint a kommunikációs csatornáikhoz (internet, levelezőrendszer, szállodai adatbázis stb.) jelenleg nincs hozzáférésük, de nagy erőkkel dolgoznak az ideiglenes elérhetőség kiépítésében. Ezt követően azonnal felveszik a kapcsolatot mind a tűzesetben érintett vendégekkel, mind a jövőbeni foglalások vendégeivel is. 


Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.