Visegrádi szállodatűz: így jutnak kártérítéshez a pórul járt vendégek

Jelenleg akadoznak a szombati tűzesetben súlyos károkat szenvedett visegrádi Hotel Silvanus kommunikációs csatornái, de azok kijavítása után a szálloda megkeresi mind a katasztrófában érintett, mind a jövőbeli foglalással rendelkező vendégeket kártalanítás végett. Az igazgató kiemelte, a befizetett előleg nem vész el, szeretnének hiteles vendéglátók maradni.

A hétvégi visegrádi szállodatűzben kárt szenvedett vendégek természetesen kártérítésre jogosultak. Az MFOR megpróbálta kideríteni, mi a teendőjük azoknak, akik a Hotel Silvanus vendégeként akár a pihenésük félbeszakítására kényszerültek, akár a tűzesetben az ingóságuk semmisült meg.

Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád
Fotó: Facebook / Hotel Silvanus**** Visegrád

A cikk első felében Lambert Gábor, a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) kommunikációs vezetője tájékoztatta a lapot arra vonatkozóan, hogy a nem túl elterjedt belföldi utasbiztosítás hiányában milyen lehetőségeik vannak a károsultaknak: mely biztosítás kiegészítéseként, milyen tételekre nyújthatnak be kárigényt. 

A szakember mindenekelőtt azt javasolja, hogy az utasok első körben a szállodával vegyék fel a kapcsolatot, hiszen ők rendelkezhetnek olyan biztosítással, mely a szálloda lakóinak ingóságaira is kiterjed.

Az MFOR kereste a tűzesetben érintett szálloda vezetőségét is. Pintér Róbert, a Hotel Silvanus igazgatója telefonon azt nyilatkozta, a káreseményeket a hatóságok vizsgálatait (tűzvizsgálat, rendőrségi nyomozás) után tudják rendezni. 

Pintér Róbert telefonon is megerősítette, ami Facebook-oldalukon olvasható, és ami a központi e-mail címre küldött automatikus válaszlevélben is szerepel. Eszerint a kommunikációs csatornáikhoz (internet, levelezőrendszer, szállodai adatbázis stb.) jelenleg nincs hozzáférésük, de nagy erőkkel dolgoznak az ideiglenes elérhetőség kiépítésében. Ezt követően azonnal felveszik a kapcsolatot mind a tűzesetben érintett vendégekkel, mind a jövőbeni foglalások vendégeivel is. 


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.