A vezérigazgató arra is emlékeztetett, hogy a reklámbüdzséjük 2005-ben még csupán 5 millió dollár volt, és azóta folyamatosan emelkedett.
Sikeresnek bizonyult a THY globális videóreklámja is, Lionel Messivel, Kobe Bryanttal és a fagyis kisfiúval: 102 millió alkalommal tekintették meg a videómegosztó portálon.
A légitársaság reklámoffenzívájának célja, hogy a jelenlegi évi 46-ról 2020-ra 90 millióra nőjön utasaik száma. Jelenleg 221 városba repülnek, ezt a számot 250-re növelik év végéig. „Célunk, hogy a legerősebb útvonal-hálózatot alakítsuk ki a világon, a legtöbb elérhető úti céllal” – hangsúlyozta Kotil egy sajtótájékoztatón. A társaság árbevétele a 2003-as 1,89 milliárd dollárról várhatóan közel 10 milliárdra nő az idén, miközben ebben az időszakban minden évben nyereséges volt a működésük.