Tavaly tovább növelte útvonalhálózatát a légitársaság, 203-ról 250-re emelte útvonalai számát, működését újabb országokra terjesztette ki, így most már 29 országba indít járatokat, köztük Grúziába, Izraelbe, Szlovéniába és Svájcba is. Az összesen 80 ezer járat átlagos kihasználtsága 85% feletti. Csak Magyarországról 1,77 millió utas repült tavaly a Wizz Airrel.
2012-ben új poggyászszabályzatot is bevezetett a légitársaság, amely arra ösztönzi utasait, hogy kisméretű kézipoggyásszal utazzanak a további megtakarítások és a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében. Szintén tavaly indul újra a megújult Discount Club, amely minden foglalásra érvényes, garantált kedvezménnyel jutalmazza az utasok hűségét.
A Wizz Air várakozásai szerint 2013-ban az eddiginél is több, 13,5 millió utast szállítanak majd.
„A magas üzemanyagárak és az emelkedő adók ellenére a Wizz Air tovább növelte a keresletet alacsony árú szolgáltatásai iránt, mintegy 12%-kal. Ez az egyik legmagasabb növekedési érték az európai légiközlekedési ágazatban” – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. „A Wizz Air sikeresen kapcsolta össze a kiváló szolgáltatást az alacsony árakkal, így a diszkont légitársasággal való utazás a kényelmet kereső és az üzleti utazók számára is vonzó alternatívává vált. Folytatjuk tevékenységünk bővítését, 2013-ban újabb piacokra és repterekre terjesztjük ki útvonalhálózatunkat” – nyilatkozta Váradi József.