Váradi József leszögezte, a más típusok flottába állításáról azonban szó sincs. Az Airbus A321-eshez azonos technikai háttér és képzettségű hajózó személyzet szükséges. Csupán a kapacitása és hatótávolsága különbözeti meg a kisebb A320-astól.
Előbbin akár 40 üléssel több lehet egy osztályú, maximális, megengedhető székezés mellett, míg a hatótávolság 140-300 kilométerrel kevesebb a kisebb típushoz képest, attól függően, hogy az új ún. sharklet-es gépről beszélünk-e.
A vasárnapi kerekasztal beszélgetésen szintén elhangzott, hogy a Wizz Air annak ellenére, hogy egyre kiterjedtebb az útvonalhálózata, sem kíván a Norwegian-hez, vagy a hagyományos légitársaságokhoz hasonló hub-and-spoke, azaz ráhordó rendszerben üzemelni még Budapest esetében sem.
Mint Váradi elmondta a magyar utasok a légitársaság teljes forgalmának 15%-át teszik ki. Hozzátette: az üzleti modellen nem kívánnak változatni. „A hagyományos légitársaságokkal nem nehéz versenyezni, a kihívást a fapadosok jelentik” – mondta.