A legjobb nemzetközi szponzorációnak járó elismerést ítélték oda az Európai Szponzorációs Versenyen a Pumának. A sportszer- és divatcikk gyártó cég a Volvo Ocean Race nevű földkörüli vitorlás versenyen indított hajójával, és a sportesemény köré szervezett promóciójával érdemelte ki az elismerést.
Antonio Bertone, a Puma vezető marketingese azt mondta a szponzorációról: „A részvételünk a Volvo Ocean Race-en segített megmutatni a világnak, hogy komolyan gondoljuk a vitorlást, és elkötelezettek vagyunk az új termékkategóriánk iránt”.
A világkörüli viadalon végül másodikként befutó Puma-hajót, az Il Mostro-t a versenyen érintett mind a tizenegy kikötőbe mobil Puma-boltok követték, és négy helyre a Puma építészeti és dizájnprojektjének eredményét, a Puma City-t is elvitték.
Az Európai Szponzorációs Díjat Business to Business kategóriájában a DHL Football Delivered akciója nyerte, a közösséget célzó szponzorációk közül a Nicotinell érdemelte az első helyet. A fogyasztókat célzó szponzorációk közül a Wrigley’s Extráé bizonyult a legjobbnak, az alkalmazottakat célzó akciók között pedig a Heineken kapott elismerést.