A párizsi repülőtéri modellt alkalmazzák az év vége óta a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is. A légitársaság hosszú távú járatainak La Première fedélzeti osztályán utazók ezentúl Budapesten olyan kiemelt szolgáltatásokat vehetnek ingyenesen igénybe, mint a luxus sedanos privát sofőrös reptéri transzfer, amely Magyarország bármely pontjára elviszi az utast a reptérről, illetve vissza is hozza. Másik alternatívaként 2 órás ingyenes parkolásra jogosult az utas a reptér prémium parkolójában induláskor és érkezéskor is. La Première regisztráció és Meet&Greet szolgáltatás a La Première hosszteszektől a terminál előtt. A terminál VIP lounge-ának használata, ahol kérésre hideg- és meleg ételeket, italokat kínálnak. Az utasok VIP kiszolgálást élveznek a check-innél és a poggyászfeladásnál, ezeket a VIP lounge alkalmazottai teszik meg az ügyfélnek. Az utasok a biztonsági vizsgálatnál és beszállásnál is elsőbbséget élveznek. Ha külső álláshelyről indul a repülőgép, VIP busz viszi hozzá az utast. A szolgáltatáscsomagot a budapesti repülőtéren az Air France partnere, a Cavok Aviation Ltd. nyújtja az utasoknak.
A magyar utasok is élvezhetik a La Premiére szolgáltatásokat
Tavaly decemberéig csak a Paris Charles de Gaulle repülőtéren élvezhették az exkluzív földi kiszolgálást a prémium utasok.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.