A kiszivárgott információk szerint talán a Qatar Airways lehet a boldog kérő, s amennyiben hajlandóak aláírni – első lépésben csak az együttműködési szerződést –, akkor csomagban lehetőséget kapnak a bukaresti Otopeni reptér bővítésére-korszerűsítésére is. A román állam tőzsdére vinné a repteret, hogy magántőke bevonásával fejlesszék.
Nem titok, hogy a Tarom többségi részvénycsomagját birtokló közlekedési tárca tárgyalt már az Emirates, a Turkish Airlines és az Etihad légitársaságokkal is, nyíltan hangoztatva, hogy eszük ágában sincs európai versenytársakkal szerződni, mert „az európai légitársaságok is nyakig úsznak a gondokban”.
A Tarom nyolcadik éve veszteséges, igaz, a menedzsmentnek sikerült egymilliárd lejről 120 millióra faragni a mínuszt, s várhatóan 2015-ben ez csak kilencmillió lej lesz, vagyis kb. kétmillió euró.