A Wizz Air is besöpört két CEESAR-t

A Wizz Air, Európa egyik leggyorsabban növekvő, valamint Közép- és Kelet-Európa vezető diszkont légitársasága két kategóriában is elnyerte a régió egyik legrangosabb légiközlekedési elismerését, a CEESAR-díjat. A közép- és kelet-európai utasok szavazatai alapján a Wizz Air vehette át a „2018 Legjobb Diszkont Légitársasága”, valamint a „Legjobb Utaskísérők” díjat a Poznanban rendezett gálán. A két díj komoly elismerés a vállalat színvonalas szolgáltatásaiért, az elmúlt időszak kiváló üzleti teljesítményért, valamint a légitársaság hálózatának folyamatos bővüléséért.

A Wizz Air elmúlt évben mutatott kiváló teljesítményét egy, a légitársaság alapító–vezérigazgatójának ítélt díjjal is értékelte a CEESAR iparági szakértőkből és a sajtó képviselőiből álló zsűrije: Váradi József kapta „Az Év Menedzsere Közép- és Kelet-Európában” díjat. Magyarország hazai légitársaságaként a Wizz Air két magyar bázisról, Budapestről és Debrecenből üzemeltet járatokat, amelyek 16 repülőgéppel 31 ország 81 városába szállítják az utasokat alacsony viteldíjak és kiváló minőségű fedélzeti kiszolgálás mellett. A Wizz Air Magyarországról induló és ide érkező járatain 2018-ban több mint 5 millióan utaztak, ez meghaladja bármely más légitársaság egy év alatt valaha elért magyarországi forgalmát, és közel 20%-os növekedést jelent 2017-hez képest. A legfrissebb adatok szerint a légitársaság közvetve több mint 4500 munkahely* megteremtéshez járul hozzá Magyarországon. A Wizz Air jelentős hazai szerepvállalásának bizonyítékaként márciusban Budapesten állította szolgálatba első Airbus A321neo repülőgépét, amely a legmodernebb technológiát képviseli a légiközlekedésben: új fejlesztésű hajtóművének köszönhetően zajterhelése 50%-kal, üzemanyag-fogyasztása 20%-kal kisebb a korábbi modellekéhez képest.

Stephen Jones, a Wizz Air vezérigazgató-helyettese és ügyvezető alelnöke elmondta: „Büszkék vagyunk rá, hogy hűséges közép- és kelet-európai utasaink bennünket választottak 2018 Legjobb Diszkont Légitársaságnak, és arra is, hogy munkatársainkat tisztelték meg a Legjobb Utaskísérőknek járó elismeréssel. 2018-ban eddigi történetünk legjobb évét zártuk Magyarországon, több mint 5 millió utast szállítottunk útvonalainkon, és 9 új járatot indítottunk. 2019-ben még tovább lépünk, immár 6 millió ülőhelyet kínálunk a magyar utazóknak, és tovább bővítjük az elérhető úti célok számát Európában és azon túl is. Töretlen az elkötelezettségünk Magyarország és a régió iránt, és továbbra is az a célunk, hogy minden esetben magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk a lehető legalacsonyabb viteldíjak mellett. Személyzetünk 2019-ben is szeretettel várja a kedves utasokat fiatal légiflottánk modern repülőgépeinek fedélzetén.”

Paweł Cybulak, a CEESAR-díj vezérigazgatója és a pasazer.com főszerkesztője elmondta: „Immár a 15. alkalommal díjaztuk a legjobb légitársaságokat, idén először nem csupán Lengyelországon belül, hanem egész Közép- és Kelet-Európában. Különleges elismerésről van szó, mivel maguk az utasok döntik el, hogy kik nyerhetik el a CEESAR Díjakat. A felmérésben dolgozó partnereink segítségével közvetlenül értük el a régió utasait, így az iparágban egyedülálló módon kizárólag olyan emberek véleményére alapoztuk a végső döntést, akik igazolni tudták, hogy igénybe vették a térségben működő légitársaságok szolgáltatásait. Ez a körültekintő eljárás alapozza meg díjaink hitelességét és presztízsét. Felmérésünk 2004 óta a légiközlekedés legfontosabb közvélemény-kutatásai közé tartozik, és azzal, hogy egész Közép- és Kelet-Európára kiterjesztettük, idén CEESAR Díjnak neveztük el. Az elismerés jelentőségét mutatja, hogy több mint 40 ezer utas véleményét vettük figyelembe, a poznani gálán pedig az iparág legbefolyásosabb szereplői vettek részt. A díjátadó nem csupán arra teremtett alkalmat, hogy kitüntessük a legjobbakat, hanem arra is, hogy a légiközlekedés szereplői személyesen is találkozhassanak versenytársaikkal, partnereikkel. Ezúton is szeretnék gratulálni a Wizz Airnek, hiszen a diszkont légitársaságok és az utaskísérők mezőnyében elért első helyezései azt jelzik, hogy az iparág és az utasok egyaránt elismerik a vállalat kimagasló teljesítményét, valamint a menedzsment és a munkatársak kiváló munkáját.”

Forrás: Turizmus Online


Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta 

A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.
Már készül a balatoni főszezonra a MÁV

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV 

Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.
Belépési korlátozások a madridi repülőtéren

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren 

A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.
Leáll a máltai légitársaság

Leáll a máltai légitársaság 

A leállás magyarországi járatpárokat is érint.
A KLM újraindítja izraeli járatait

A KLM újraindítja izraeli járatait 

A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.
IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében 

A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.
Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.
A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor

A magyar fiatalok ezt figyelik utazástervezéskor 

Szinte minden magyar fiatal bevet trükköket azért, hogy spóroljon a repülőjegyen.
Napi három FlixBus járat az Adriához

Napi három FlixBus járat az Adriához 

A zöld buszokkal gyorsan és környezetbarát módon juthatnak el a magyarok el a horvát tengerpart városaiba.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.