Ugyanakkor felszólította a másik céget, hogy hagyjon fel hamis vádjaival, és megerősítette, hogy a Wizz Air működteti a legzöldebb flottát, és ő ajánlja a legátláthatóbb alacsony árakat Magyarországon.
Többek között azt is elmondta, hogy légitársaságuk a magyar piacot stratégiai területnek tekinti, idén márciustól, a Malév leállásától számítva 2 millió utasra terveznek egyéves viszonylatban. Véleménye szerint folyamatos növekedésük a minőség növelésének is köszönhető, mivel a magyar vezetésű légitársaság egyenletesen erősödik, tavaly 11 millió utas szállítottak Európában, az idén 12 millió utassal számolnak.
A Wizz Air 39 gépes flottát üzemeltet 240 útvonalon 78 desztinációval, 28 országba. Magyarországon Budapest és Debrecen repülőtereiről 34 célállomásra repülnek a gépei.
Az újságírók több konkrét pénzügyi kérdésére érdemben, mint magáncég munkatársa nem nyilatkozhatott.
Lapunk munkatársa arról kérdezte, milyen fogadtatásra talált az utasok körében az új kézipoggyász szabályzatuk tesztelése.
- Úgy látjuk, hogy beválik. Az utasok szeretnek kisebb csomaggal utazni, és időben, online vásárolják meg a nagyobb csomagjukra a jegyet. Kevesen voltak, akiknek helyben kellett fizetniük több pénzt a csomagjukért. (Ha online rendelik utazás előtt, 10 euróba kerül, a repülőtéren 20 eurót fizetnek a nagyobb csomagért, és ha nem jelentik be, de a poggyász meghaladja az engedélyezett súlyt és méretet, 30 eurójuk bánja.)
A Debrecenből induló londoni járatról szólva elmondta, hogy 80 százalékos a telítettségük. Meglepő volt, hogy a visszaúton is hasonló volt a foglalás. Az utasok közel 20 százaléka járt üzleti úton, a többiek vagy turisták, vagy kint dolgozók voltak.
A Debrecen-Eindhoven, és a Debrecen-Milánó utakra az előzetes foglalások alapján 80 százalékos lesz a telítettség, vagy annál is több, és a kettő közül a Milánóba induló gépre volt több érdeklődő.