Az új katalógus letisztult, a piaci trendeknek és elvárásoknak megfelelő arculatot és dizájnt jegyez - az Agra-csapat berkein belül úgy fogalmazták meg a célt, hogy a "bölcsész intellektus" mellett ideje volt a cég fiatalosabb, "szexibb" oldalát is megmutatni a közönségnek.
A nyomtatott katalógus megújult koncepciójához és szerkezetéhez szorosan kapcsolódik egy felfrissült webes megjelenés és a közösségi média felületein való terjeszkedés is, melyek most állnak fejlesztés alatt. Az új katalógus egyfajta inspirációs kapuként szolgál az utak, a csoportvezetők és a cégfilozófia esetenként interaktív online megismertetését segítve.
A 2015-2016-os új katalógus a 17 év alatt megszokott standard utak mellett (Peru, Burma, Tibet, Irán, Etiópia stb.) új desztinációkat is kínál. Például a Kanada-USA térséget, ezen belül az Amerika szíve utat, amin a jazz-blues kedvelőket kísérik végig Chicagótól New Orleansig. De ki lehet még emelni a Nyugati part nemzeti parkjait vagy Nyugat-Kanada legszebb vidékeit végigbarangoló körutakat és Alaszkát is. Visszatér jövő év elején Ausztrália is, illetve az észak-vietnami Sapa régióval bővült az Ázsia portfolió. Latin-Amerikában a Húsvét-sziget-Patagónia az idei egyik legnépszerűbb úti cél, de Madagaszkártól a Szentföldig izgalmas kalandok várják az utasokat.
Forrás: Turizmus Online