A látványos növekedés azt jelzi, hogy a gazdasági válság nyomán az utasoknak a korábbinál is fontosabb szempont az ár, így tovább nőtt a költséghatékony diszkont légitársaságok vonzereje - áll a társaság közleményében. A vállalatok között is egyre több választja munkatársai utaztatására a modern flották kényelmét alacsony áron kínáló diszkont járatokat.
A Wizz Air a megnövekedett forgalomra, és az utasok igényeire tekintettel a nyári akciók idejére nem emelte múlt évi árait, továbbá új árgarancia-szolgáltatást vezetett be. Ennek lényege, hogy amennyiben utasuk egy hasonló időben közlekedő konkurens légitársaságnál olcsóbb jegyárat talál, a Wizz Air az árkülönbség dupláját téríti meg. “Az árgaranciával is biztosítani kívánjuk, hogy utasaink a lehető legolcsóbban érjék el úti céljukat Európa egyik legmodernebb flottájával.” – mondta Abrán György, a Wizz Air kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A Wizz Air az idén új járatokat indított Madridba, Nápolyba és újraindította a nyári „slágerjáratait” is: Ferihegyről Burgaszba, Korfura, Krétára, Rodoszra és Palma de Mallorcára is közlekednek a repülőgépeik.