Az AirlineCheckins továbbra is automatikusan elvégzi a bejelentkezést felhasználói számára következő utazásukra, figyelembe véve egyedi ültetési igényeiket. A szolgáltatás minden, online check-int kínáló légitársaságnál használható. Az új applikáció segítségével a légi utasok figyelemmel kísérhetik a bejelentkezési folyamat állását és bármikor menedzselhetik utazásaikat. Az olyan személyes információk, mint például a preferált ülések, a törzsutasprogramok vagy az utazási partnerek, mind frissíthetők az applikációban. Az alkalmazás beépített riasztási funkciója pedig azonnal figyelmeztet a járatot érintő változásokra és a kapucserére, az applikáció funkciói pedig folyamatosan bővülnek új szolgáltatásokkal.
Az AirlineCheckins immár B2B megoldásként is elérhető a vállalatok számára. Az új fejlesztésű interface-nek (API) köszönhetően a check-in alkalmazás könnyen beilleszthető a vállalati utazási menedzsment rendszerekbe és az alkalmazottakat automatikusan „becsekkolja” következő utazásukra. A kezdeti B2B partnerséget online utazási irodákkal és egy nagy tanácsadó céggel kötötték.