McPartlin-Kiss Ildikó, a légitársaaság magyarországi irodavezetője az ünnepi esten elmondta: "A légitársaság sikere legfőképp a folyamatos technológiai és stílusbeli megújulásnak és a fedélzeti kiszolgálás minőségének köszönhető."
A modern és fenntartható showműsorban az Air France légiutaskísérői által az elmúlt 90 évben viselt egyenruhákat mutatták be. A hagyományos divatbemutatókkal ellentétben, amelyek során a ruhákat fizikailag kell különböző helyszínekre szállítani, az Air France egy korszerű megközelítést választott - egy Hypergram divatbemutatót, mely a HD holografikus technológia legújabb innovációja - amely a múlt eleganciáját a jelenbe hozza. Rávilágít a stewardess-egyenruhák fejlődésére, és nemcsak a változó divatirányzatokra reflektál, hanem a légitársaság elkötelezettségére is, hogy a stílust a funkcionalitással ötvözze.
Francia divat a múltból
A meghívott vendégek megismerhették a legelső Air France-öltönyt, amelyet Georgette Renal tervezett, a légiutaskísérők 1946-ban viseltek, és amely egy letűnt korszak katonai hatásokat tükröző lenyomatait viseli. Ezt elegánsabb, nőiesebb stílus követte 1951-ben, amikor Georgette de Trèze tervezte az uniformist. A bemutató az ikonikus Christian Dior és Balenciaga egyenruhákkal folytatódott, nem hagyva kétséget az Air France és az haute couture divat közötti szoros kapcsolat felől. A bemutatón a Jean Patou divatház által tervezett 1976-os Concorde-ruha, az 1978-as Carven "Tropical" ruha, a showstopper 1987-es Louis Feraud nyári ruha és az Air France egyenruhák egyik legkedveltebb darabja, a Carven 1987-es Fregate ruhája is látható volt.
Kifinomultság, elegancia, utánozhatatlan kreativitás
A 20. század eleji elegáns és klasszikus stílusoktól kezdve a mai modern, elegáns dizájnig az egyenruhák mindig a francia eleganciát és kifinomultságot testesítették meg.
Forrás: Air France-KLM Csoport